Elveda Futbol!.

CEVDETSOMA Masterler olarak 2016-2017 Ege Masterler sezonunu, acısıyla-tatlısıyla büyük bir sakatlıkla karşılaşmadan 7.sırada tamamladık..

Soma Masterler takımımızın kuruluşunun üçüncü yılı olmasına  rağmen hiçte küçümsenmeyecek başarılara hep birlikte imza attık..

Kendimi bildim bileli hayatım futbolla hep içe içe oldu. Geçen yıl Kaymakamlık Futbol Turnuvasına veda ettiğim gibi, bu yılda Soma Masterler ile faal futbolu bırakma kararı aldım..

Maden kazasının getirdiği acıları bir nebze hafifletmek adına Faal futbol yaşantısına son vermiş, misyonunu tamamlamış ancak halen daha futbola devam eden kişilerden oluşturduğumuz Soma Masterler takımımız için çabalayan tüm arkadaşlarımı, bilmeden ve istemeyerek te olsa kalplerini kırdım ise kırılan herkesten özür diliyorum. Gerçekten kurulduğumuz ilk günden bu yana beraber olduğumuz tüm arkadaşlarımızla çok güzel anılarımız oldu. Birlikte yaşadığımız bu güzellikler için hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.. Hakkınızı helal edin..

Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

