D-Grubundan Sonra,B-Grubuda 3’lü Averaja Kalabilir!

CEVDET-YILDIRIMTURNUVA Grup maçlarında bugün B-grubunda Soma Termik-Eğitim, C-grubunda Soma Çarşı-Eğitim Gücü maçları oynandı. Eğitim ve Eğitim Gücü rakiplerini mağlup etti.
CEVDETEĞİTİM 2-1 SOMA TERMİK
Günün ilk maçı, B-grubunda 12 puanla lider durumda bulunan Termik ile 9 puanla 3.sırada yer alan Eğitim arasında oynandı. Eğitim ilk yarıda bulduğu gollerle Termiği 2-1 mağlup etti.
SOMA-EĞİTİMEĞİTİM GÜZEL OYUNUYLA LİDERİ DEVİRDİ!
Soma Termiği ilk yarıda Caner ve Orhun’un attığı gollerle 2-1 mağlup eden Eğitim, ikili averajla liderlik koltuğuna oturdu. Eğitim’de 2.golü kaydeden Orhun 60.dakikada kırmızı kart gördü. SOMA-TERMİKSOMA TERMİK İŞİ 3’LÜ AVERAJA BIRAKTI!
Eğitim karşısında alacağı bir puanla grubu lider tamamlayacak olan Termik, futbolun doğrularını yerine getiren rakibi karşısında sahadan 2-1 mağlup ayrıldı, ikili averajı rakibine kaptırdı.Termiğin golünü ikinci yarıda oyuna giren Halil İbrahim attı.B GRUBUNAKLİYECİLERİN GALİP GELMESİ HALİNDE 3’LÜ AVERAJ DEVREYE GİRECEK!
Termiğin gruptan lider çıkabilmesi için yarın (c.tesi) Nakliyeciler Koop ve Müftülük maçında Nakliyecilerin galip gelmesi lazım.. Nakliyecilerin galip gelmesi halinde 3 takım 12’şer puana sahip olduğundan 3’lü averaj devreye girecek. Diyelim ki, Nakliyeciler galip geldi!.

3’LÜ AVERAJA BAKALIM!

3 Takımın kendi aralarında oynadıkları maçlar:
Soma Termik 4-2 Nakliyeciler Koop.
Eğitim 3-4 Nakliyeciler Koop.
Soma Termik 1-2 Eğitim

AVERAJ

1-Soma Termik: attığı 5 yediği 4 (+1 averaj)
2-Eğitim: attığı 5 yediği 5 ( 0 averaj )
3-Nakliyeciler: attığı 6 yediği 7 (-1 averaj)

Tüm bu veriler bilgilendirme amaçlıdır. Hata olabilir! Asıl olan Turnuva yürütme başkanı Dilek Kuruçay’ın elinde olan verilerdir.. Bilgilerinize..

SAHA:Teiaş
HAKEM:Mustafa Uslu
S.TERMİK:Kadir-Onur-Harun-Fatih-Mustafa-Gökhan-Emin-Burak-Oğuz
YEDEKLER:Ayhan,Bilal,Erkan,İsrafil,H.İbrahim,Ataberk

EĞİTİM:Turgay-Cavit-Mustafa-Muhammed-Vehbi-Caner-Mutlu-Refik-Orhun
YEDEKLER:Engin,Muharrem,İsmail,Metin
GOLLER:Caner,Orhun(Eğitim),H.İbrahim(Termik)
KIRMIZI KART:Orhun Kan (Eğitim)
EĞİTİMSPOREĞİTİM GÜCÜ 6-4 SOMA ÇARŞI
Günün ikinci ve son maçı, C-grubunda Soma Çarşı ve Eğitim Gücü takımları arasında oynandı. Grup ikinciliğini belirleme açısından önemli olan maçı, Eğitim Gücü 6-4 kazandı.
SOMADA-SPOREĞİTİM GÜCÜ GRUP 2.LİĞİNİ KAPTI!
Kemal Çamzeybek’in 3 gol, 2 asist ve 2 direkten dönen topuyla yıldızlaştığı maçta; Eğitim Gücü, Soma Çarşıyı 6-4 mağlup etti, grubu ikinci sırada tamamladı.
SOMA-CEVDETSOMA ÇARŞI, 2.SIRAYI RAKİBİNE KAPTIRDI!
Soma Çarşı, grubu ikinci sırada bitirmek için beraberliğin bile kendisine yaradığı maçta rakibine 6-4 mağlup oldu. Tayfun, Onur, Ramazan ve Gökhan’ın golleri beraberlik için yeterli olmadı.

SAHA:Teiaş
HAKEM:M.Ali Elver
S.ÇARŞI:İrfan-Şirvan-Onur-Özcan-Lütfü-Osman-Ramazan-Barış-Tayfun
YEDEKLER:Cengiz,Şerif,Umut,Ali,Gökhan

E.GÜCÜ:Tevfik-Sinan-Hasan-Cenk-Hamza-F.Mehmet-Kemal-Ahmet-Mehmet
YEDEKLER:Ömer,Emrah,Fatih,Emre,Sertan,Mustafa,Gökhan
GOLLER:Kemal(3),Ahmet,M.Gürbüz,Cenk(E.Gücü)
Tayfun,Onur,Ramazan,Gökhan(S.Çarşı)

59736_342809292492073_198866463_n1# Karşılaşmalara ait fotolar Soma’da Spor adlı facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için küçük resme tıklayınız!.

Cumartesi Maç Programı:
22.04.2017 Cumartesi 15:00 Genç Girişimciler Kaymakamlık (p.tesi oynanacak)
22.04.2017 Cumartesi 16:30 Manisa Büyükşehir Nitromak Teiaş
22.04.2017 Cumartesi 18:00 Nakliyeciler Koop. Müftülük Teiaş

Esame Listesi..
Oyuncu Değiştirme Kartı..

# Tüm turnuva yazıları okumak için şuraya tıklayınız!.
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

