4.Hafta 14 Golle Başladı!

cevdet-yıldırımKAYMAKAMLIK futbol turnuvası grup karşılaşmalarında son hafta maçlarının ilk ikisi bugün D-grubunda yer alan Eğitim-Ar-Ge Müdürlüğü ve Nakliyeciler-Soma Belediyesi arasında oynandı.
Eğitim ve Nakliyeciler rakiplerini mağlup ederek, sıralamadaki yerlerini korudular
CEVDET-SOMAEĞİTİM 7-0 AR-GE MÜDÜRLÜĞÜ
Günün ilk maçı; 6 puan ve averajla 3.sırada yer alan Eğitim ve henüz puanı olmayan Ar-Ge Müdürlüğü arasında oynandı.
Güç dengelerinin Eğitim takımının yanında olan karşılaşma; Eğitim takımının 7-0 üstünlüğü ile sonuçlandı.
CEVDET-YILDIRIMEĞİTİM, EKSİKLERE RAĞMEN..
Sahaya 3 önemli oyuncusunda yoksun  çıkmasına rağmen; Mutlu(3), İsmail (3) ve Muhammed’in attığı gollerle Ar-Ge Müdürlüğünü 7-0 mağlup eden Eğitim, Soma Belediyesini mağlup eden Nakliyecilerle beraber 9 puana ulaştı.
Eğitim, 2.sırada yer alan Nakliyeciler’in ardından averajla 3.sıradaki yerini korudu.
Eğitim gruptaki son maçını: 21.04.2017 Cuma 16:30 Soma Termik ile oynayacak.
CEVDET-YILDIRIMAR-GE MÜDÜRLÜĞÜ, FARKLI MAĞLUBİYETE RAĞMEN!
Turnuvaya bu sene iştirak eden Ar-Ge Müdürlüğü, güçlü rakipleri karşısında farklı mağlup olmalarına rağmen oyunu çirkinleştirmeden kapasiteleri doğrultusunda mücadele ettiler.
Mavi-beyazlılar, gruptaki son maçını 20.04.2017 Perşembe saat 16:30’da Soma Belediyesi ile oynayıp turnuvaya nokta koyacak..

SAHA:Teiaş
HAKEM:Metin Tamtekin
EĞİTİM:Engin-Mustafa-Muharrem-İsmail-Vehbi-Orhun-Muhammed-Turgay-Mutlu
YEDEKLER:Refik,Caner

AR-GE:Meric-Üzeyir-Ufuk-Ahmet-Veysel-Süleyman-Fırat-Onur-Murat
YEDEKLER:Kürşat,Muhammet,Kürşat,Hüseyin
GOLLER:Mutlu(3),İsmail(3)Muhammed(Eğitim)

CEVDET-SOMANAKLİYECİLER 5-2 SOMA BELEDİYESİ
Haftaya girilirken; 12 puanlı lider Termik takımının ardından 2.sırada yer alan Nakliyeciler, grupta çeyrek final iddiası kalmayan ve formalite maçları oynayan Soma Belediyesini 5-2 mağlup etti.
CEVDET-YILDIRIMNAKLİYECİLER, GERİYE DÜŞMESİNE RAĞMEN!
10.dakikada Abdurrahman’ın golüyle 1-0 geriye düşen Nakliyeciler, Alper (2), Bülent (2) ve Şevket’in attığı gollerle Soma Belediyesini 5-2 mağlup etti.
Mavi-siyahlılar gruptaki son maçını; 22.04.2017 Cumartesi saat 18:00’de Müftülük takımı ile oynayacak..
CEVDET-SOMASOMA BELEDİYESİ ÖNE GEÇTİ, SONUNU GETİREMEDİ!
Turnuvada oynadıkları futbol ve aldıkları başarısız sonuçlarla istediği ritmi tutturamayan Soma Belediyesi, prestij niteliği taşıyan maçta Abdurrahman’ın golüyle öne geçmesine rağmen sahadan farklı mağlup ayrıldı.

Kırmızı-beyazlılar, son maçını 20.04.2017 Perşembe saat 16:30’da Ar-Ge Müdürlüğü ile oynayıp turnuvaya veda edecek..

SAHA:Teiaş
HAKEM:Emre Turcan
NAKLİYECİLER:Bilal – Hasan Burak-İsmail Burak-Bülent-Mustafa-Bilal-Suat-Şevket-Alper
YEDEKLER:Hilmi,Tamer,Fehmi,Alperen,Fatih,Ümit

S.BELEDİYESİ:Yücel-Özgür-Abdurrahman-Cesur-Candaş-Haydar-Fatih-Bülent-Refik
YEDEKLER:Fatih,Hüseyin,Mustafa,Veli
GOLLER:Alper(2),Bülent(2),Şevket(Nakliye),Abdurrahman,Haydar(S.Belediye)

59736_342809292492073_198866463_n1# Karşılaşmalara ait fotolar Soma’da Spor adlı facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için küçük resme tıklayınız!.

Salı Maç Programı:
18.04.2017 Salı 16:30 Manisa Büyükşehir-Teiaş (Teiaş)
18.04.2017 Salı 18:00 Devlet Hastanesi-Taşkonak (Teiaş)

Esame Listesi..
Oyuncu Değiştirme Kartı..

# Tüm turnuva yazıları okumak için şuraya tıklayınız!.
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

