Direkler Dövüldü!..

SOMA-BELEDİYESİTURNUVANIN ikinci gününde A ve B-grubunda iki maç oynandı. Direklerin dövüldüğü iki karşılaşmada A-grubunda Eğitim, Soma Belediyesini B-Grubunda da ise Maden-İş Devlet Hastanesini mağlup etti.
EĞİTİMEĞİTİM 3-1 SOMA BELEDİYESİ
Günün ilk turnuvanın 3.maçı, B-grubunda mücadele eden Soma Belediyesi ve Eğitim takımları arasında Teiaş Eğitim Tesislerinde oynandı. Soma Belediyesi adına 4 top, Eğitim adına ise 2 topun direkten döndüğü karşılaşmada, gülen taraf 3-1’lik sonuçla Eğitim oldu.eğitimEĞİTİM İYİ BAŞLADI.
Kaptan Caner Başaran önderliğinde yeni kadro yapısıyla sahne alan Eğitim, ilk yarısı Caner ve Haydar’ın karşılıklı golleriyle 1-1 biten maçta Soma Belediyesini ikinci yarıda Refik ve Yusuf’un golleriyle 3-1 mağlup etti..soma-belediyesiSOMA BELEDİYESİ HENÜZ HAZIR DEĞİL
Eğitim karşısında Haydar’ın golüyle beraberliği yakalayan Soma Belediyesi, zaman zaman göze hoş gelecek futbol oynasa da, sahada daha derli toplu, daha hazır olan Eğitim karşısında ikinci yarıda yediği gollerle 3-1 mağlup oldu.

SAHA:T.E.İ.A.Ş
HAKEM:Mustafa Hakan Efe
S.BELEDİYE:Yücel-Fatih-Özgür-Cesur-Abdurrahman-Hasan-Halil-Haydar-Remzi
YEDEKLER:Veli,Bülent,Mustafa,F.İşci,Hüseyin

EĞİTİM:Turgay-Cavit-Metin-Refik-Mutlu-Vehbi-Orhan-Yusuf-Caner
YEDEKLER:Muharrem,İsmail,Mustafa,M.Altuntaş
GOLLER: Caner,Refik,Yusuf (Eğt), Haydar (S.Bel)SOMA-DEVLET-HASTANESİMADEN-İŞ 4-1 DEVLET HASTANESİ
Günün ikinci ve son maçı A-grubunda yer alan Devlet Hastanesi ve Maden-İş takımları arasında gerçekleşti. İlk maçta olduğu gibi bu maçta da futbolcular adeta çektikleri şutlarla direkleri dövdüler. Maden-İş adına 3 top, Devlet Hastanesi adına ise 1 topun direkten döndüğü karşılaşmayı Maden-İş 4-1 kazandı ve çok önemli 3 puanı hanesine yazdırdı.MADEN-İŞMADEN-İŞ’TEN 4*4’LÜK BAŞLANGIÇ
5 Yıl aradan sonra turnuvada sahne alan Ramazan Çapar‘ın öğrencileri Maden-İş, zorlu Devlet Hastanesi karşısında farklı galip geldi. İlk yarısı Mustafa ve Giray‘ın karşılıklı attıkları gollerle 1-1 tamamlanan karşılaşmada, ikinci golüne imza atan Mustafa, Emrah ve oyuna sonradan dahil olan Cüneyt‘in golleriyle turnuvaya süper bir başlangıç yapmış oldu.
DEVLET-HASTANESİDEVLET HASTANESİ İYİ BAŞLAYAMADI
Güçlü takımların yer aldığı A-grubunda Maden-İş’e mağlup olan Devlet Hastanesi, hem 3 puan kaybetti, hemde olası puan eşitliğinde ikili averajı rakibine kaptırdı.

SAHA:T.E.İ.A.Ş
HAKEM:Melih Sayın
D.HASTANESİ:Şenol-İlkay-Cem-Mehmet-Sercan-Birol-Can-Giray-İbrahim
YEDEKLER:Tuncay,G.Tepe,G.Gürbüz,Hüseyin,C.Şahin,Sait

MADEN-İŞ:Arkın-Hayrettin-Volkan-Uğur-İmran-Cengiz-Mustafa-Emrah-Sebahattin
YEDEKLER:Adem,Ziya,Ahmet,Cüneyt,Murat,Onur
GOLLER:Mustafa (2),Emrah,Cüneyt (Maden-İş),Giray (D.Hast)

59736_342809292492073_198866463_n1# Karşılaşmalara ait 126 adet foto Soma’da Spor adlı facebook sayfamıza yüklenmiştir..

Perşembe Maç Programı:
30.03.2017 Perşembe 16:30 Genç Girişimciler Manisa Büyükşehir N.Yavuz
30.03.2017 Perşembe 18:00 Kaymakamlık Nitromak N.Yavuz

# Tüm turnuva yazıları okumak için şuraya tıklayınız!.
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

