Açılış Maçını Termik ve Nakliyeciler Oynayacak

soma-termik24.SOMA Kaymakamlık Futbol Turnuvasının açılış maçı,  28 Mart Salı günü oynanacak. Saat 16:30’da başlayacak olan açılış maçı geçen senenin şampiyonu Soma Termik ile uzatma dakikalarında Genç Girişimcilere mağlup olan Nakliyeciler arasında TEİAŞ Eğitim Tesislerinde oynanacak.
İMBATİMBAT A.Ş-E.L.İ
Günün ikinci maçı ise, geçen sezon 3-4’lük maçında Genç Girişimcileri 7-1 mağlup eden İmbat A.Ş ve turnuva tarihinde ilk defa ilk turda elenerek hayal kırıklığı yaratan ELİ takımları arasında gerçekleşecek..

FİKSTÜR CUMA GÜNÜ YAYINLANACAK
Turnuva fikstürü, Gençlik Hizmetleri Spor İlçe Müdüresi ve Turnuva Yürütme Başkanı Dilek Kuruçay’ın talimatı doğrultusunda Cuma günü yayınlanacak.
TERMİKSPORHAZIRLIK MAÇLARI
Turnuvanın başlamasına tam bir hafta kala takımlar son durumlarını görmek için hazırlık maçı oynamaya devam ediyor..
Dün ELİ Azot Sitesi tesislerinde oynanan maçlarda ELİ ile Soma Termik 1-1 berabere kaldı. Goller ELİ adına penaltıdan Dinçer, Soma Termik adına ise Harun’dan geldi.
Diğer oynanan maçta Öğretmenler Maden-İş takımını 3-1 mağlup etti.CEVDET-YILDIRIM DEĞERLİ ARKADAŞLAR
Turnuva boyunca sizlere gerek görsel açıdan gerekse de oynadığınız maçlardan bilgilendirme adına bir şeyler sunmak için öncelikle sağlığımı, vaktimi ve emeğimi düşünmeden harcıyorum…
Bunu neden yapıyorum..
Bu zamana kadar sadece ve sadece ekmeğini yediğim ilçemizin sportif alanda gündem takibi konusunda siz spor severlere yardımım dokunsun diye.
Geçen sene Türkiye Yardım Sevenler Derneğinin 18 Öğrenciye verdiği Burs nedeniyle kampanya düzenlemiştim. Ve bu kampanya ya 20 takımdan 18 iştirak etmişti. Ben buradan kampanyaya katılan takımlara bir kez daha teşekkür etmek istiyorum..
Bu sene sizlere görsel anlamda daha iyi hizmet verebilme adına Fotograf makinasının Lensini değiştirdim. 70*300 Bu bağlamda takımlardan bir seferliğe mahsuz 100 TL toplanılacaktır. Lens ücretine katkı sağlayan takımların haber ve görselleri sizlerle paylaşılacaktır.
Arkadaşlar, katkı sağlamak mecbur değil. Ancak; geçen sene olduğu gibi bu sene de katkı sağlamayan takımların haber ve görselleri yayınlanmayacaktır. Bu yüzden şimdiden belirteyim, ”Bizim resimler neden yok? bizim haberler neden yayınlanmıyor?” gibi sitemler olmasın. HER ŞEY SİZİN İÇİN..
Konu ile ilgili 0532-5838194 telden bana ulaşabilirsiniz..
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

