Geçmişe Özlem (8)

IRMAK SANAYİSPORGEÇMİŞE Özlem beni 1982-83 sezonunda Bafra İlçe Stadında 33 sene önce Samsunspor ile oynadığımız şampiyonluk maçına götürdü..

IRMAK SANAYİSPOR 0-0 SAMSUN AMATÖR

Ayaktakiler soldan sağa:Azmi-Nazmi-Kerim-Cevdet-Yunus-Ali Kemal
Oturanlar soldan sağa:Hasan-Yüksel-Nihat-Recai-Turan

Daha önceki geçmişe özlem yazılarımda, ”Her futbolcu yeşil sahalarda yaşadığı önemli anları asla unutamaz çünkü geriye dönük o önemli anlar yıllar sonra da olsa mutlaka zihinlerde yeniden canlanır”diye belirtmiştim..
Neydi o önemli anlar?..
Futbola başladığımız dün ve bugün..
Geleceğine yön verecek olan ilk transferim,
ilk maçım,
ilk galibiyetim,
ilk golüm,
ilk Şampiyonluğum vs bunlar kesinlikle yıllar geçse de yeniden zihinlerde canlanır..
İşte o önemli anlardan bir tanesi olan şampiyonluk’u 16 yaşında Irmak Sanayispor ile tattım..

1982-83 sezonunda Irmak Sanayispor ile Bafra İlçe Stadında Samsun Amatör takımıyla oynadığımız şampiyonluk maçında yaşadım. Beraberliğin bile bizi mutlu sona ulaştıracağı Samsun Amatör maçında rakibimiz ile 0-0 berabere kaldık ve benim için bir ilk olan Şampiyonluk hazını o gün yaşadığım gibi bugünde o anlara yad ederek tekrardan yaşadım..

Geçmişe takılı kalmak gibi bir niyetim yok. Ancak içinde bulunduğumuz sıkıntılı anlarda geçmişi hatırlamaya çalışmak, yaşanmış güzel anıları tekrardan hatırlamak, sıkıntılı saatleri tatlı anılara dönüştürüyor. Oda bizi mutlu etmeye yetiyor..

Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

