Geçmişe Özlem (6)

TAVŞANLI-LİNYİTSPORGEÇMİŞE özlem beni 1991 yılında Tavşanlı Linyitspor ile Selçuk Efesspor‘a karşı hasta hasta oynadığım maça götürdü..
Her futbolcu yeşil sahalarda yaşadığı önemli anları asla unutamaz çünkü geriye dönük o önemli anlar yıllar sonra da olsa mutlaka zihinlerde yeniden canlanır..
Neydi o önemli anlar?..
Futbola başladığımız dün ve bugün..
Geleceğine yön verecek olan ilk transferim, ilk maçım, ilk galibiyetim, ilk golüm, ilk kazandığım kupa vs bunlar kesinlikle yıllar geçse de yeniden zihinlerde canlanır..
İşte o önemli anlardan bir tanesi de 1991 yılında Tavşanlı Linyitspor ile Ada Stadında karşılaştığımız Selçuk Efesspor maçında yaşandı..
Tarih: 3 Şubat 1991
Tavşanlı da hava oldukça soğuk..
Saha karla kaplı..
Hava derecesi -5
Rakip Selçuk Efesspor..
Şampiyonluğa oynayan kadro yapımızla mutlak alınması gereken bir maç..
Soğuk havaya rağmen hocamız tarafından 38 derece ateşle sahaya sürüldüm..
Karşılaşmanın ilk yarısını ayakta zor durmama rağmen uzak mesafeden attığım golle 1-0 önde tamamladık.
İkinci yarı için soyunma odasına gittiğimizde beni hastaneye zor yetiştirdiler..
Sonrası malum, serum ve ilaç takviyesi..

Şöyle 25 yıl öncesine dönüp Tavşanlı Linyitspor tabanlı benim için unutulmaz anlardan bir tanesi hangisi diye düşündüğümde
aklıma bu karşılaşma geldi.. Bende bu unutamadığım anımı sizlerle paylaşmak istedim..

TAVŞANLI LİNYİTSPOR 2-0 SELÇUK EFESSPOR
STAD:Tavşanlı/Ada
HAKEMLER:Süleyman Oturak-Şeref Uzun-Erdoğan Üstün
TAVŞANLI.LİYİTSPOR:Erhan-A.Tuncel-Cevdet-İ.Yener-İ.Bakım-Oğuz-İmam Ahmet-Hamza-Mustafa-Halil-İlkay
YEDEKLER:Erdal-Burhan-Nedim-Azim-Osman

SELÇUK EFESSPOR:İbrahim-Ünal-Ercan-Ali-Yalçın-Ercan-Mehmet-Samet-Salim-Erdal-Recai
YEDEKLER:Hikmet-Feridun-Hüseyin-Metin-Aydın
GOLLER: Cevdet, İlkay (T.Linyitspor)

Bir Cevap Yazın

