43.Gün Maçları..

yarı final23.SOMA Kaymakamlık Futbol Turnuvasında sekiz takımın mücadele edeceği Çeyrek Final karşılaşmaları bugün (çarş.) Teiaş Eğitim Tesislerinde Genç Girişimciler-Nakliyeciler, Milli Eğitim-Soma Termik takımları arasında oynanan karşılaşmalar ile başladı. Untitled-1Karşılaşmaların detaylarına inmeden önce bugün saha içerisindeki gerginlikler ve kalp kırmalar konusunda dikkatinizi; turnuvanın başından beri sahanın karşı tarafında yer alan ”SPOR TOPLUMSAL KAYNAŞMA ARACIDIR” yazılı pankarta çekmek istiyorum!

YARI FİNALİSTLER BELLİ OLDU.
Genç Girişimciler ve Soma Termik, rakiplerini uzatma devrelerinde mağlup edip adlarını yarı finale yazdırdı. Genç Girişimciler ve Soma Termik 23.05.2016 Pazartesi saat 16:30’da Yarı Final maçı için karşı karşıya gelecek.
SOMADA-SPORGENÇ GİRİŞİMCİLER 3-2 NAKLİYECİLER
Günün ilk yarı finalist takımını belirleyecek karşılaşma 16:30’da A-grubu birincisi Genç Girişimciler ile B-grubu dördüncüsü Nakliyeciler arasında oynandı.
Karşılaşmanın başında Nakliyeciler, İsrafil’in uzaktan attığı şutlarla etkili oldu. Ancak kaleci Ahmet gole izin vermedi.
Girişimciler 18.dakikada Fatih’in attığı golle 1-0 öne geçti.
İlk yarı 1-0 Genç Girişimcilerin üstünlüğü ile sonuçlandı.
İkinci yarının hemen başında Nakliyeciler Hasan’ın ceza sahası dışından çektiği şutla beraberliği yakaladı:1-1
Genç Girişimciler, 46.dakikada İlhan’ın uzak mesafeden attığı golle yeniden öne geçti:2-1
51.dakikada Nakliyeciler tekrar beraberliği yakaladı. Alper kendi yarı alanının sol tarafından kişisel yeteneklerini kullanarak Genç Girişimciler fileleri havalandırdı:2-2
Karşılaşmanın normal süresi 2-2 tamamlandı ve 2 devrelik 10’ar dakikalık uzatma dakikalarına geçildi.
GENÇ-GİRİŞİMCİLERGenç Girişimciler, uzatmaların 4.dakikasında golü buldu. Yücel, Mustafa’nın kornerinde meşin yuvarlağı kafayla ağlara gönderdi ve Genç Girişimcileri Yarı Finale çıkaran golü kaydetti:3-2 Kutluyorum..
NAKLİYECİLERZorlu grubun içinden sıyrılıp çeyrek final oynayan ve uzatma dakikalarında A-grubu liderine zor anlar yaşatan Nakliyeciler, güçlü rakibine mağlup olmaktan kurtulamadı ve turnuvaya veda etti. Turnuva boyunca sergiledikleri heyecan verici futbollarından dolayı kutluyorum..
STAD:Teiaş
HAKEM:Metin Tamtekin
NAKLİYECİLER:Halim-Mustafa-Tamer-Bilal-Hasan-İsrafil-İsmail-Alper-Bülent
YEDEKLER:Ümit-Hilmi-Turan-Harun-Ahmet-İ.Cem

G.GİRİŞİMCİLER:Ahmet-Ali-Şevki-Hakan-Fatih-Yücel-İlhan-Emrah-Serkan
YEDEKLER:Olcay-Yıldırım-Ferhat-Ataberk-Mustafa
GOLLER:Fatih,İlhan,YücelG.Girişim)Hasan,Alper (Nakliyeciler)
CEVDET-YILDIRIMSOMA TERMİK 6-3 MİLLİ EĞİTİM
İkinci yarı finalisti belirleyecek karşılaşmada A-grubu 3.sü Milli Eğitim ile B-grubu 2.si Soma Termik takımları arasında oynandı.
Milli Eğitim 5.dakikada Orhan’ın golüyle 1-0 öne geçti.
Soma Termik Orhan’ın golüne 17.dakikada Emin’in kullandığı korneri kafayla ağlara gönderen Gökhan’la cevap verdi:1-1
19.dakikada Milli Eğitim adına Hakan’ın dönerek vurduğu top, Soma Termik üst direğinden döndü.
22.dakikada Milli Eğitim, Orhan’ın golüyle tekrar öne geçti:2-1
30.dakikada Milli Eğitim adına Orhan kendinin ve takımının 3.golünü Soma termik ağlarına gönderdi:3-1
35.dakikada Taci, Harun’a ”alda at” dedi. Harun kötü vurdu..
Milli Eğitim ilk yarıyı 3-1 önde tamamladı..
İkinci yarıya golle başlayan Soma Termik oldu. Emin, sağ çaprazdan kullanılan serbest vuruşu orta-şut karışımı Milli Eğitim filelerine gönderdi:3-2
55.dakikada Hakan, kaleci Kadir’le karşı karşıya kaldığı pozisyonda kadir açıyı iyi daralttı ve Hakan’a gol izni vermedi.
57.dakikada Soma Termik beraberliği yakaladı. Gökhan’ın pasını ikinci yarı oyuna dahil olan Mustafa ağlara gönderdi:3-3
65.dakikada Milli Eğitim adına Bülent’in kafa vuruşu üst direkten oyun alanına döndü.
Kalan dakikalarda başka gol olmayınca, ilk maçta olduğu gibi bu maçta 2 devrelik 10’ar dakikalık uzatma dakikalarına geçildi.
Uzatmalarda ilk tehlikeli atak Milli Eğitim’den geldi. Yusuf, defansın arkasına atılan topu kaleci Kadir’in üzerinden aşırdı, Taci, gol çizgisinden topu çıkarmayı başardı.
Soma Termik, çok istediği ve arzuladığı galibiyet golünü Emin’in klasik vuruşlarından biriyle buldu:4-3
CEVDETYİLDİRİMCOMİlk uzatma devresinin 8.dakikasında Soma Termik, Gökhan’la durumu 5-3 yaptı.
Soma Termik, Burak’la bir gol daha buldu ve 3-1 geriye düştüğü karşılaşmadan 6-3 galip ayrıldı adını yarı finale yazdırdı. Kutluyorum..
CEVDET-YILDIRIM-COMSoma Termik karşısında 3-1 öne geçmesine rağmen uzatma devrelerinde rakibine 6-3 mağlup olan Milli Eğitim, turnuvaya veda etmek zorunda kaldı. Milli Eğitim takımını turnuva boyunca sergiledikleri pozitif futbollarından dolayı kutluyorum..

STAD:Teiaş
HAKEM:Metin Tamtekin
MİLLİ EĞİTİM:Kadir-Cavit-Metin-Hasan-Bülent-Mutlu-Orhan-Hakan-Yusuf
YEDEKLER:Ahmet-Refik-Yalçın-Cenk-Ömer

SOMATERMİK:Kadir-Taci-Harun-Onur-Ayhan-Emin-Gökhan-H.İbrahim-Burak
YEDEKLER:Zafer-Bilal-Oğuz-Mustafa-M.Çetinkaya-M.Karaoğlan-Serdar
GOLLER:Gökhan(2),Emin(2),Burak,Mustafa(S.Termik) Orhan(3) (M.Eğitim)

# Karşılaşmalara ait 285 adet Foto Soma’da Spor adlı Facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için aşağıdaki resme tıklayınız.. 59736_342809292492073_198866463_n11

Perşembe Maç Programı:

19.05.2016 Perşembe 16:30  İmbat-Eğitim ( 3.Maç )
19.05.2016 Perşembe 18:00 Soma Çarşı-Demir Export ( 4.Maç )

# Tüm turnuva yazıları için şuraya tıklayınız
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

