31.Gün Maçları..

CEVDET YILDIRIMTURNUVANIN 62 ve 63.maçları Devlet Hastanesi-ELİ (2) ve Eğitim-Medigün Hastanesi takımları arasında Nazım Yavuz Stadında oynandı.
Devlet Hastanesi ve Eğitim rakiplerini mağlup etmeyi başardı..
SOMA DA SPORDEVLET HASTANESİ 5-4 ELİ (2)
İlk karşılaşma B-grubunda mücadele eden Devlet Hastanesi ve ELİ (2) arasında oynandı.
Eli (2) maçına kadar oynadığı 5 karşılaşmada galibiyet sevinci yaşayamayan ve grubun son sırasında bulunan Devlet Hastanesi, Eli (2) maçından hem galibiyetle ayrıldı hemde iki basamak yükselerek son sıradan kurtulmuş oldu.CEVDETYİLDİRİMCOMGol perdesini ”Cüneyt” açtı. ”Can” kapadı!
Dokuz golün atıldığı karşılaşmada gol perdesini Eli (2)’den Cüneyt, 5.dakikada attığı güzel golle açtı.
Devlet Hastanesi, Cüneyt‘in golüne iki dakika sonra Sait‘in golüyle cevap verdi:1-1
İlk yarı karşılıklı atılan gollerle 1-1 berabere sonuçlandı.
İkinci yarının ilk tehlikeli atağı Eli (2)’den geldi. Ömer‘in uzak mesafeden çektiği şut Devlet Hastanesi direğinden döndü.
43.dakikada Devlet Hastanesi Can‘ın golüyle 2-1 öne geçti.
46.dakikada Eli (2) adına Emrah soldan güzel kesti, Mahmut topa dokunamadı.
50.dakikada Sait‘in akıl dolu vuruşu ile Devlet Hastanesi farkı ikiye çıkardı:3-1
53.dakikada günün başarılı oyuncusu Sait, kendisinin 3.takımının 4.golüne imza attı:4-1

ELİ (2), 13 dakika müthiş oynadı.

Karşılaşmada 4-1 geriye düşen Eli (2), Devlet Hastanesi’ne büyük baskı kurdu.
Emrah Şahinbaş, 54 ve 57.dakikalarda attığı gollerle durumu 4-3’e getirdi.
Sağlı sollu ataklarla Devlet Hastanesi ceza sahasında gol arayan Eli (2), istediği ve arzuladığı golü 63.dakikada Ömer‘le buldu:4-4
Eli (2), bulduğu beraberlik golünden sonra galibiyet golü için bastırdığı anlarda kalesinde 5.golü gördü.
Devlet Hastanesinde İbrahim kişisel yetenekleri ile taşıyıp çektiği sert şut,kaleci Erhan‘dan,döndü.Dönen,topu,Can,affetmedi:5-4 SOMA-DA-SPOR
”Seni gördükten sonra benim golcülüğümün bir anlamı kalmadı”
Maçı yakından takip edenler arasında 2008 yılında Trabzon’da gerçekleşen ”Süt Kupası” nda attığı 38 golle gol kralı ve en değerli oyuncu seçilen Laz İbrahim‘de vardı.
İbrahim, Devlet Hastanesini oyuncusu Sait‘in maçtaki performansını gördükten sonra üşenmeyip evine kadar gitti ve 2008 yılında kendisine verilen kupayı Sait’e takdim etti.
Laz’a ”neden böyle bir şey yaptın?” diye sorduğumuzda şöyle bir cevap aldık.
”Sait’i gördükten sonra benim golcülüğümün bir anlamı kalmadı. Bu bağlamda da bu ödülün bana değil Sait’e yakıştığını düşündüğüm için yaptım”dedi:))

STAD:Nazım Yavuz
HAKEM:Aziz Özkaya
DEVLET HASTANESİ:Şenol-M.Çötel-Cem-İlkay-Kerim-İbrahim-Birol-Can-Sait
YEDEKLER:Adem-M.Başer-Gökhan

E.L.İ(2):Erhan-Serhat-Mahmut-Serkan-Ömer-Cüneyt-Emrah-Mehmet-Bülent
YEDEKLER:Ç.Akpınar-Ç.Çiçek-Topraklı-Ercan-Rıfat-Ramazan-M.Danışmaz-A.Timurtaş
GOLLER:Sait (3),Can (2) (D.Hastanesi)Emrah (2),Cüneyt,Ömer,(Eli 2)
SOMADA SPOREĞİTİM 11-3 MEDİGÜN
Zirve iddiasını sürdüren Eğitim, Emre Şimşek‘in kırmızı kart gördüğü maçta grubun mütevazi takımı Medigün Hastanesini farklı mağlup etti ve 4.sıraya yükseldi.cekobİlk gol Medigün Hastanesinden geldi.
Medigün Hastanesi, 5.dakikada Onur‘un sol çaprazdan attığı golle 1-0 öne geçti.
Eğitim, Onur‘un ayağından yediği golün şokunu üzerinden çabuk attı.
Eğitim, Turgay (4),Selçuk (3),İsmail (2),Vehbi ve Caner‘in golleriyle geriye düştüğü karşılaşmadan 11-3 galip ayrıldı. Medigün Hastanesinde Demirali ve Özkan‘ın golleri farkı kapatmaya yetmedi.

STAD:Nazım Yavuz
HAKEM:Salih Kozan
EĞİTİM:Engin-Muharrem-İlker-Ahmet-Emre-Vehbi-Caner-Selçuk-Turgay
YEDEKLER:Ramazan-İsmail-Muhammet-Kadir-Ahmet

M.HASTANESİ:Sonay-Ahmet-Samed-Onur-Osman-Özkan-Demirali-Okan-Baran
YEDEKLER:Yok
KIRMIZI KART:Emre Şimşek (Eğitim)
GOLLER:Turgay(4),Selçuk(3),İsmail(2),Vehbi,Caner,(Eğitim), Onur, Demirali, Özkan (Medigün)

# Karşılaşmalara ait 176 adet Foto Soma’da Spor adlı Facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için aşağıdaki resme tıklayınız..59736_342809292492073_198866463_n11

Çarşamba Maç Programı:
04.05.2016 Çarşamba 17:00 Soma Çarşı Soma Termik Teiaş
04.05.2016 Çarşamba 18:30 Müftülük Manisa Büyükşehir Teiaş

# Tüm turnuva yazıları için şuraya tıklayınız
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

