27.Gün Maçları..

CEVDET YILDIRIMFUTBOL Turnuvasında heyecan Teiaş Eğitim Tesislerinde oynanan iki karşılaşma ile sürdü. A-grubunda Eğitim  Müftülük’ü, B-grubunda ise İmbat Soma Çarşıyı mağlup etmeyi başardı.CEVDETYILDIRIMİMBAT 6-0 SOMA ÇARŞI
Günün ilk maçı, B-grubunda İmbat ve Soma Çarşı takımları arasında oynandı. Otoritelerin maç öncesinde ”zorluk derecesi yüksek” diye adlandırdığı karşılaşmayı İmbat, etkili oyunu ile rahat kazandı.
Soma Çarşı, ilk beş dakikada Celil ve Faik‘le önemli sayılacak pozisyonları golle sonuçlandıramadı.

5.dakikadan sonra İmbat, oyunda üstünlüğü ele aldı. 15.dakikada Gaci, 20 metreden mükemmel vurdu ve gol perdesini açan oyuncu oldu:1-0

32.dakikada Gökhan, durumu 2-0 yaptı ve devrede 2-0 İmbat lehine sonuçlandı.

Etkili futbolunu ikinci yarıda da sürdüren İmbat, 45.dakikada Ertürk, 48.dakikada İlker, 55.dakikada Bora ve 60.dakikada Erhan‘la dört gol daha buldu ve zor görünen karşılaşmayı 6-0 kazandı. Mavi-beyazlılar karşılaşmadan 6-0 galip ayrılırken müthiş bir rekora da imza attı. En son 2013 yılında Yarı Final maçında Milli Eğitim’e 2-1 mağlup olmuş ve o maçtan sonra oynadıkları 26 maçta sahadan başları ”dik” ayrılarak müthiş rekora imza attılar..

STAD:Teiaş
HAKEM:Kerim Uzun
İMBAT:Erol-Ertürk-Can-Engin-Yücel-Gaci-İlker-Yusuf-Gökhan
YEDEKLER:Fatih-Bora-Erhan-Serkan-Bahadır-Tolga-Tuna-Kemal

SOMA ÇARŞI:Celal-Serkan-Birol-Olcay-Ömür-Celil-Fatih-Bahadır-Faik
YEDEKLER:İrfan-Gökhan-Mehmet-Şirvan-M.Ekici-Ahmet-G.Saran
GOLLER:Gaci,Gökhan,Ertürk,İlker,Bora,Erhan(İmbat)CEVDET YİLDİRİM COMEĞİTİM 9-0 MÜFTÜLÜK
Günün ikinci maçı A-grubunda 7 puanla 7.sırada bulunan Eğitim ile 3 puanla 9.sırada yer alan Müftülük takımları arasında oynandı. Güç dengelerinin Eğitim takımından yana olduğu karşılaşmayı Eğitim 9-0 kazandı. Caner‘in 6 gol atıp yıldızlaştığı karşılaşmada diğer goller :Selçuk, Turgay ve Muhammet‘ten geldi.Eğitim aldığı bu galibiyetle puanını 10’a çıkardı ve ilk dört için iddasını sürdürdü

STAD:Teiaş
HAKEM:Melih Sayın
EĞİTİM:Engin-Vehbi-A.Kanal-İlker-İsmail-Muharrem-Caner-Selçuk-Turgay
YEDEKLER:A.Çetin-Ramazan-Muhammet-Emre

MÜFTÜLÜK:Selamettin-Tuncer-İbrahim-Habib-Fatih-A.Demirci-Mehmet-Ramazan-Ahmet
YEDEKLER:Kadir-Emrah-Ali-Mustafa
GOLLER:Caner (6),Selçuk,Turgay,Muhammet(Eğitim)

# Karşılaşmalara ait Fotolar Soma’da Spor adlı Facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için aşağıdaki resme tıklayınız..59736_342809292492073_198866463_n11

Perşembe Maç Programı:
28.04.2016 Perşembe 16:30 Nakliyeciler Koop. Nitromak Dnx N.Yavuz
28.04.2016 Perşembe 18:00 Genç Girişimciler Eli ( 1 ) N.Yavuz

# Tüm turnuva yazıları için şuraya tıklayınız
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

