24.Gün Maçları..

ELİ 3KAYMAKAMLIK Futbol Turnuvasında 4.hafta maçları Cumartesi günü İmbat Madencilik- Eli ( 2), Eğitim- Eli ( 3 ) ve Esnaf Odası -Soma Termik takımları arasında oynanan karşılaş malarla sona erdi..
Teiaş Eğitim Tesislerinde oynanan karşılaşmalarda: İmbat ve Soma Termik rakiplerini mağlup ederken, Eli (3) ile Eğitim berabere kaldı.
ELİ 2İMBAT 7-1 ELİ (2)
Günün ilk maçı, 15:00’de İmbat ve ELİ (2) arasında oynandı. İmbat, karşılaşmanın ilk dakikalarından itibaren oyunun kontrolünü ele alıp farklı skora: İlker (2),Yücel (2), Ertürk (2) ve Gökhan’ın attığı gollerle gitti.7-1
Eli (2) adına gol Ömer’in ayağından geldi.
STAD:Teiaş
HAKEM:Günsoy Kaya
İMBAT:Bilal-Ertürk-Can-Engin-Yücel-Gaci-Tolga-Gökhan-İlker
YEDEKLER:Erol-Tuna-Serdar-Bahadır-Fatih-Erhan

ELİ(2):Arkın-Serhat-Mahmut-Serkan-Ömer-Emrah-Mehmet-Bülent
YEDEKLER:Ç.Akpınar-Ç.Çiçek-Sedat-Mustafa-Cüneyt-Ercan-Rıfat
GOLLER:İlker (2),Yücel (2),Ertürk (2), Gökhan (İmbat),Ömer (ELİ 2)
EĞİTİM-ELİ 3EĞİTİM 2-2 ELİ (3)
ELİ (3), Ertuğ’un attığı golle 1-0 öne geçti. Karşılaşmanın uzatma dakikalarına Caner’in attığı iki golle 2-1 önde giren Eğitim, Muharrem’in kendi kalesine attığı golle çok önemli iki puanı sahada bıraktı.
STAD:Teiaş
HAKEM:Yiğit Özaydın
ELİ(3):Yasin-Yüksel-Tolga-Semih-Fatih-İlhan-Melih-Ertuğ-Dinçer
YEDEKLER:M.Ünlü-Aytekin-M.Tuzcu-Erhan-Şerif

EĞİTİM:Engin-Muharrem-İlker-Vehbi-Caner-Turgay-Selçuk-Emre-İsmail
YEDEKLER:A.Çetin-A.Kanal-Kadir
GOLLER:Caner 2 Eğitim)Ertuğ, Muharrem kk (Eli 3)
E ODASISOMA TERMİK 4-1 ESNAF ODASI
Soma Termik, Esnaf Odası karşısında Ümit’in ayağından yediği golle 1-0 geriye düşmesine rağmen Gökhan ve Halil İbrahim’in attıkları ikişer golle sahadan 4-1 galip ayrıldı.
STAD:Teiaş
HAKEM:Ali Eren
SOMA TERMİK:Kadir-Harun-Taci-Onur-Ayhan-Gökhan-M.Çetinkaya-Emin-H.İbrahim
YEDEKLER:Zafer-Özgür-Erhan-Serdar-Mustafa-Oğuz-M.Karaoğlan

ESNAF ODASI:Recep-Fırat-Fatih-Erman-E.Yılmaz-E.Cantürk-Mustafa-Ümit-Osman
YEDEKLER:Serhat-Oktay-Kemal-Ramazan-Ozan-Necati-Kamil
GOLLER:Gökhan 2, H.İbrahim 2 (S.Termik),Ümit (E.Odası)

# Karşılaşmalara ait 180 adet Foto Soma’da Spor adlı Facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için aşağıdaki resme tıklayınız..59736_342809292492073_198866463_n11

Pazartesi Maç Programı:
25.04.2016 Pazartesi 16:30 Eli ( 1 ) Medigün Teiaş
25.04.2016 Pazartesi 18:00 Soma Belediyesi Milli Eğitim Teiaş

# Tüm turnuva yazıları için şuraya tıklayınız
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

