21.Gün Maçları..

cevdet yıldırımKUPADA Çarşamba mesaisinde Devlet Hastanesi-Soma Termik, Eğitim-Eli (1) karşılaşmaları oynandı. Soma Termik ve Eğitim rakiplerini mağlup etti.
CEVDETDEVLET HASTANESİ 0-7 SOMA TERMİK
B-grubunun güçlü takımı Soma Termik, Devlet Hastanesi karşısında baştan sona üstün oynadığı maçı Taci (2), Emin, Laz, Gökhan, Oğuz ve Serdar’ın golleriyle farklı kazanarak zirve yolunda önemli bir 3 puanı daha hanesine yazdırmayı başardı.
soma da sporEĞİTİM 3-2 ELİ (1)
A-grubunda var olma mücadelesi veren Eğitim ve ELİ (1) maçında gülen taraf 3-2’lik skorla Eğitim oldu. ELİ (1)’de Tarkan ve İsmail’in gollerine Caner, Selçuk ve Turgay’la cevap veren Eğitim, 3 puanı hanesine yazdıran ekip oldu.

Not:Soma Masterler olarak, Manisa düzenlenen Futsal Turnuvasına katıldığımız için dünkü oynanan karşılaşmalarla ilgili detayları sizlere aktaramayacağım.

Yukarıda aktardığım bilgiler ise Komitenin gönderdiği bilgilerdir..
# Karşılaşmalara ait 100 adet Foto Soma’da Spor adlı Facebook sayfamıza yüklenecektir.59736_342809292492073_198866463_n11Perşembe Maç Programı:

21.04.2016 Perşembe 16:30 Milli Eğitim Medigün N.Yavuz
21.04.2016 Perşembe 18:00 Soma Çarşı Nitromak Dnx N.Yavuz

# Tüm turnuva yazıları için buraya tıklayınız!..
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

