16.Gün Maçları..

MİLLİ EĞİTİM-ELİ 3TURNUVADA Çarşamba mesaisinde A ve B-grubunda iki karşılaşma oynandı. Teiaş Eğitim Tesislerinde oynanan karşılaşmalarda: A-grubunda Milli Eğitim-ELİ (1), B-grubunda ise Soma Çarşı ve Yuta Çalışkan karşı karşıya geldi. Milli Eğitim ve Soma Çarşı rakiplerini mağlup etti.

Not:Milli Eğitim-ELİ (1) karşılaşmasının 25.dakikasında özel bir iş için İlçe dışına çıktığımdan karşılaşmalarla ilgili detayları giremeyeceğim. Aşağıda sunduğum bilgiler Komiteden alıntıdır. Bilgilerinize..
MİLLİ EĞİTİMMİLLİ EĞİTİM 3-2 ELİ (1)
Milli Eğitim, zorlu geçen karşılaşmayı Hakan, Orhan ve penaltıdan Bülent’in golleriyle 3-2 kazandı. ELİ (1) İsmail’in attığı gollerle 2 kez öne geçmesine rağmen sahadan mağlup ayrıldı.

STAD:Teiaş
HAKEM:Oğuz Akyüz
ELİ (1):Mehmet-Yusuf-Halil-Faruk-Erdem-Volkan-Kenan-İsmail-Tarkan
YEDEKLER:Mustafa-U.Bozbay-Cengiz-Bayri-Mert-Hüseyin

M.EĞİTİM:Kadir-Cavit-Yusuf-Cenk-Hasan-Bülent-Orhan-Hakan-Metin
YEDEKLER:Ahmet-Yalçın-Refik-Ömer
GOLLER:Hakan,Orhan,Bülentpen.(M.Eğitim)İsmail 2 (ELİ1),
SOMA ÇARŞISOMA ÇARŞI 2-1 YUTA ÇALIŞKAN
Günün son maçında Soma Çarşı, Gökhan ve Birol’un golleriyle Yuta Çalışkan’ı 2-1 mağlup etti. Yuta Çalışkan adına golü Gürkan kaydetti.
STAD:Teiaş
HAKEM:Mustafa Helvacıoğlu
SOMAÇARŞI:Celal-Şevket-Serkan-M.Ekici-Olcay-Celil-Ömür-Faik-Bahadır
YEDEKLER:İrfan-G.Saran-Şirvan-G.Seyhan-Birol-M.Güvendiren

YUTAÇALIŞKAN:Murat-Ozan-Ahmet-Tahsin-Barış-Celal-Ferhat-Özkan-Gürkan
YEDEKLER:Savaş-Ersoy-Okan-Ömer-Orhan
KIRMIZI KART:Savaş Aktepe (Yuta Çalışkan)
GOLLER:Gökhan,Birol(S.Çarşı)Gürkan(Yuta Çalışkan)

# 25 dakika görüntüsü alınan Milli Eğitim-ELİ (1) karşılaşmasının Fotoları Soma’da Spor adlı Facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için aşağıdaki resma tıklayınız..

59736_342809292492073_198866463_n11

Perşembe Maç Programı:

14.04.2016 Perşembe 16:30 Eğitim Demirexport N.Yavuz
14.04.2016 Perşembe 18:00 Öğretmenler Eli ( 2 ) N.Yavuz

# Tüm turnuva yazıları için buraya tıklayınız!..
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

