11.Gün Maçları..

GTURNUVANIN 20 ve 21.maçları, Soma Termik-Eli (2) ve Genç Girişimciler-Milli Eğitim takımları arasında Nazım Yavuz Stadında oynandı.
Soma Termik, Eli (2)’yi, Genç Girişimciler’de Milli Eğitim’i mağlup etti.
TERMİK-ELİ 2SOMA TERMİK 7-3 ELİ (2)
Günün ilk maçı B-grubunda yer alan Soma Termik ve Eli (2) takımları arasında oynandı. Grupta 3.maçlarına çıkan iki takımın mücadelesinde gülen taraf 7-3’lük skorla Soma Termik oldu. Her iki takım adına atılan goller görülmeye değerdi..
halil ibo

EMİN ve LAZ A.Ş
Yeşil-beyazlılar’a 3 puan getiren golleri:Emin (3),Halil İbrahim(3) ve Harun kaydetti.Emin ve Laz İbrahim, attıkları üçer golle maça damga vurdular.
ELİ (2) adına golleri ise,Emrah,Ömer ve Özcan kaydetti. Eli (2) adına farklı mağlubiyetin mimarı defansta inanılmaz hatalar yapan Mahmut Özdilli oldu..(Yorum sonrası Mahmut Özdilli’den tehdit telefonları almaya başladım:))

Soma Termik, Eli (2) galibiyetiyle 3.maçlar sonunda 2 galibiyet ve 1 beraberlikle puanını 7’ye yükseltti.
Eli (2) ise, 1 galibiyet, 1 beraberlik ve 1 mağlubiyetle 4 puanda kaldı.

STAD:Nazım Yavuz
HAKEM:Yasin Saygılı
SOMATERMİK:Kadir-Harun-Taci-Onur-Ayhan-Emin-Burak-Gökhan-H.İbrahim
YEDEKLER:Zafer-Özgür-Bilal-Serdar-Erhan-Mehmet-Mustafa-Olcay

ELİ 2:Erhan-Serhat-Mahmut-Mustafa-Topraklı-Serkan-Bülent-Ömer-Emrah
YEDEKLER:Ç.Çiçek-Özcan-Taylan-Sedat-Ramazan-Ç.Akpınar-Mahmut
GOLLER:Emin(3),H.İbrahim(3),Harun(S.Termik),Emrah,Ömer,Özcan(Eli3)

Cevdet YıldırımGENÇ GİRİŞİMCİLER 4-3 MİLLİ EĞİTİM-
Turnuvaya rakiplerini farklı mağlup ederek başlayan Milli Eğitim ve Genç Girişimciler maçından karlı çıkan taraf 4-3’lük skorla Genç Girişimciler oldu. Genç Girişimciler, 3 puanı İlhan(2),Yücel ve Ataberk’in attığı gollerle aldı.cevdet yıldırım soma
2 KIRMIZI KART ÇIKTI!
Özellikle ikinci yarısı sinir harbinde geçen karşılaşmada Genç Girişimcilerden Yücel Ünal, Milli Eğitim’den de Mutlu Alanya kırmızı kart gören oyuncular oldu.

İlk yarısı 2-2 biten karşılaşmada Genç Girişimciler, ikinci yarıda bulduğu iki golle zorluk derecesi yüksek olan karşılaşmayı 4-3 kazanarak çok önemli üç puanı hanesine yazdırdı. Milli Eğitim adına: Mutlu,Bülent ve Yalçın’ın golleri maçı koparmaya yetmedi.

FATİHFATİH DEMİRHAN
Genç Girişimciler, takım olarak bu gün sahada kazanma adına her türlü mücadeleyi üst düzey ortaya koydu. Ancak bir vardı ki; Fatih Demirhan, takımı adına bu gün sahada o kadar verimli işler yaptı ki, kazanılan 3 puanda çok büyük katkısı oldu.
Çabukluğu ve hava toplarındaki hakimiyeti..
Kademe anlayışı..
Yerinde ve zamanında yaptığı hamleler..
Topu geriden oyuna sokuşu..
Soğuk kanlılığı..
Yani Fatih Demirhan, Genç Girişimciler için ”büyük kazanç” diye düşünüyorum. Kutluyorum kendisini..
STAD:Nazım Yavuz
HAKEM:Yasin Saygılı
M.EĞİTİM:Kadir-Cavit-Yusuf-Cenk-Hasan-Bülent-Orhan-Mutlu-Metin
YEDEKLER:Ahmet-Hakan-Yalçın-Refik-Ömer

G.GİRİŞİMCİLER:Ahmet-Mustafa-Şevki-Hakan-Ataberk-Emrah-Yücel-İlhan-Fatih
YEDEKLER:Yıldırım-A.Çokboz-Ali-Ferhat-Olcay-Sedat
KIRMIZI KARTLAR:Yücel Ünal(G.Girişimciler),Mutlu Alanya(M.Eğitim)
GOLLER:İlhan(2),Yücel,Ataberk(G.Girişimciler),Mutlu,Bülent,Yalçın(M.Eğitim)

# Karşılaşmalara ait 130 adet Foto Soma’da Spor adlı Facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için aşağıdaki reme tıklayınız..59736_342809292492073_198866463_n

Cuma Maç Programı:

08.04.2016 Cuma 16:30 Demirexport Eli ( 3 ) Teiaş
08.04.2016 Cuma 18:00 Eli ( 1 ) Müftülük Teiaş

# Tüm turnuva yazıları için şuraya tıklayınız
Cevdet Yıldırım

11.Gün Maçları.. için 1 cevap

  1. Ahmet İnce diyor ki:

    Öncelikle dün akşam oynanan Meb1- Genç Girişimciler maçında galip gelen Genç Girişimciler takımını aldığı galibiyetten dolayı tebrik ediyorum… Fakat bu galibiyeti alabilmek için saha içinde ve dışında bana ve takım arkadaşlarıma söylenenleri ve yapılanları da Şiddetle kınıyorum… Burada maksadım tüm Takım’ı eleştirmek değil… Çünkü dün akşam birçok kişiden özür Mesajı da aldım.. En azından yapılan hataların bilinmesi de güzel birşeydir diye düşünüyorum… Gelelim dünkü maçla ilgili en büyük eksikliğe… Arkadaşlar dün akşam maçta tek bir görevlinin olması hiçbir güvenlik önleminin alınmamış olması bence bu sonucu doğurmuştur… Bu konunun üzerinde durulması gerektiğini düşünüyorum… Saygılarımla…

    Beğen

Bir Cevap Yazın

