10.Gün Maçları..

NAKLİYECİLERFUTBOL turnuvası ile adeta özdeşleşen Teiaş Eğitim Tesisleri Stadı, Çarşamba mesaisinde A-grubunda Eğitim-Büyükşehir Belediye, B-grubunda ise Devlet Hastanesi-Nakliyeciler maçlarına ev sahipliği yaptı.

Toplam 16 golün atıldığı İki karşılaşmada: Eğitim, Büyükşehir Belediyesini mağlup ederken, Nakliyeciler ve Devlet Hastanesi berabere kaldı.
EĞİTİMEĞİTİM 7-3 BÜYÜKŞEHİR BELEDİYE
Turnuvada ilk maçlarında rakiplerine farklı mağlup olan iki takımın 70 dakikalık mücadelesinde gülen taraf 7-3’lük sonuçla Eğitim oldu.

Eğitim’de Turgay Alver’in 3 gol atıp yıldızlaştığı karşılaşmada diğer goller: Caner, Selçuk, Vehbi ve İlker’den geldi.

Büyükşehir Belediye adına golleri ise: Ergün (2) ve Hasan kaydetti.

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
İki takımın daha önce diğer rakipleriyle oynadıkları maçları görmek için ilgili haberin üzerine tıklayınız..
Büyükşehir Bel 1-6 Genç Girişimciler
Milli Eğitim 3-0 Eğitim
STAD:Teiaş
HAKEM:Melih Sayın
EĞİTİM:Engin-A.Çetin-İlker-Emre-Vehbi-Ahmet-Selçuk-Caner-Turgay
YEDEKLER:Hüseyin-Muharrem-İsmail-Muhammet-Ramazan-Kadir

BÜYÜKŞEHİRBELEDİYE:Gökhan-Ergün-Kutalp-Okan-Hüseyin-Hasan-İsmail-Osman-H.Çelik
YEDEKLER:Burak-Şahin-Celil-Olcay
GOLLER:Turgay(3),Caner,Selçuk,Vehbi,İlker(Eğitim),Ergün (2),Hasan(B.Şehir)
BÜLENT VE KERİMDEVLET HASTANESİ 3-3 NAKLİYECİLER
Esnaf Odası karşısında sergiledikleri pozitif futbol ve aldıkları farklı galibiyet ile bir anda dikkatleri üzerine çeken Nakliyeciler, Devlet Hastanesi karşısında 3-1 önde götürdüğü maçta, son 5 ve uzatma dakikalarında yediği iki golle berabere kalarak önemli 2 puan kaybetti.

GOL PERDESİNİ ”GÖKHAN UYSAL” AÇTI
Devlet Hastanesi, 5.dakika da Gökhan’ın sert şutuyla 1-0 öne geçti.
İkinci yarının 20 dakikasını müthiş oynayan Nakliyeciler, Bülent Sözüer‘in 2 ve Alperen Baysal‘ın golleriyle bir anda durumu 3-1 yaptı.
Nakliyeciler, ”maçı kopardık” havasındayken sahneye Devlet Hastanesinden Kerim Arslan çıktı. Kerim Arslan, 68′ ve uzatma dakikalarında attığı iki golle adeta ”gitti” denilen maçtan takımı adına bir puan koparmasını bildi.
Maç sonunda gülen taraf Devlet Hastanesi, üzülen taraf ise Nakliyeciler oldu.

DEVLET HASTANESİ ADINA SON 5 DAKİKALAR!

Bu sonuç Devlet Hastanesi adına bir detayı beraberinde getirdi. Bir önceki maçında son 5 dakikasını 3-1 önde girdiği  Soma Çarşı karşılaşmasında, son 5 dakikada yediği iki golle galibiyeti kaçırmıştı. Bugünde 3-1 mağlup götürdüğü karşılaşmanın son 5 dakikasında bulduğu iki golle beraberliği kurtardı..

Buradan, biz sporseverlere keyifli maç seyrettikleri için her iki takımı da kutluyorum..

BUNLARDA İLGİNİZİ ÇEKEBİLİR
İki takımın daha önce diğer rakipleriyle oynadıkları maçları görmek için ilgili haberin üzerine tıklayınız..
Esnaf Odası 4-7 Nakliyeciler
Soma Çarşı 3-3 Devlet Hastanesi

STAD:Teiaş
HAKEM:Günsoy Kaya
DEVLETHASTANESİ:Şenol-Ali-Cem-Kerim-Sinan-Gökhan-Can-İbrahim-Birol
YEDEKLER:M.Başar-Sait-Adem-M.Çötel-İlkay-M.Şahan

NAKLİYECİLER:Halim-Alperen-Ümit-İsmail-Tamer-Hasan-İsrafil-Alper-Bülent
YEDEKLER:Mustafa-Fatih-İsmail-Bilal-Turan-Ahmet
GOLLER:Bülent(2),Alperen(Nakliyeciler),Kerim(2),Gökhan(D.Hastanesi)

# Karşılaşmalara ait 150 adet Foto Soma’da Spor adlı Facebook sayfamıza yüklenmiştir. Fotoları görmek için aşağıdaki resme tıklayınız..59736_342809292492073_198866463_n

Perşembe Maç Programı:
07.04.2016 Perşembe 16:30 Soma Termik Eli ( 2 ) N.Yavuz
07.04.2016 Perşembe 18:00 Genç Girişimciler Milli Eğitim N.Yavuz

# Tüm turnuva yazıları için şuraya tıklayınız
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

