5.Gün Maçları..

NAKLİYECİLERTURNUVANIN 9 ve 10.maçları Teiaş Eğitim Tesislerinde M.Eğitim-Eğitim ve Esnaf Odası-Nakliyeciler arasında oynandı.
Milli Eğitim ve Nakliyeciler rakiplerini mağlup edip turnuvaya 3 puanla başladı. Bu karşılaşmalardan sonra da gruplarda ilk maçlar tamamlanmış oldu.
MİLLİ EĞİTİMMİLLİ EĞİTİM 3-0 EĞİTİM
Milli Eğitim’mi bildiğimiz gibi!.
Günün ilk maçı A-grubunda yer alan Eğitim takımları arasında oynandı.
Turnuvanın şampiyon patentli takımı Milli Eğitim, Bülent Aktuğ önderliğinde futbolun gereksinimlerini harfiyen yerine getirerek 3 puanı 3 golle aldı. M.Eğitim’e 3 puan getiren golleri:Bülent, Mutlu ve Yalçın kaydetti.İlave olarak kaleyi Kadir Sankçıya teslim etmekle de isabetli karar almışlar..(Çok ararsın Kadir, foto filan..Öyle kolay değil bu işler:))
EĞİTİMEğitim ise, güçlü rakibi karşısında fazla etkili olamadı ve sahadan mağlubiyetle ayrıldı.

STAD:Teiaş
HAKEM:Metin Tamtekin
MİLLİ EĞİTİM:Kadir-Bülent-Yusuf-Cenk-Hasan-Cavit-Mutlu-Metin-Orhan
YEDEKLER:Hakan-Yalçın-Refik-Ömer-Ahmet

EĞİTİM:Engin-İlker-Muharrem-Emre-Ahmet-Vehbi-İsmail-Selçuk-Caner
YEDEKLER:Kadir-A.Çetin-Hüseyin-Muhammed-Ramazan-Turgay
GOLLER:Bülent,Mutlu,Yalçın(M.Eğitim)
NAKLİYECİLER TAKIMINAKLİYECİLER 7-4 ESNAF ODASI
Off!.. Maça, Nakliyecilere ve 6 gol atan Bülent Sözüer’e bakk!!
Nakliyeciler ve  Esnaf Odası maçı, şu ana kadar turnuvalarda oynanan 10 maçın içinde kaliteli, bol gollü ve seyir zevki en yüksek maç oldu. Açıkçası bu günkü Nakliyeciler-Esnaf Odası maçını seyredemeyenler çok şey kaçırdı.
”Nemi kaçırdık” diye soracak olursanız..
Atılan bir birinden güzel 11 gol..
Nakliyeciler ve Esnaf Odası takımlarının oynadığı göze hoş gelen futbol..
Ve her şeyden önemlisi Esnaf Odası gibi bir takıma 6 gol atan ”uzaydan gelen adam” Bülent Sözüer‘in olağan üstü performansını..

ESNAF ODASIKarşılaşma öncesinde bende dahil bir çok spor sever tarafından favori gösterilen Esnaf Odası, ilk yarıda Nakliyeciler defansının kilidini açmakta çok zorlandı. Bir de kaleci Halim’in üstün performansı eklenince, ilk yarıda adeta çaresiz kaldılar. İkinci yarı yedikleri ikinci gol sonrasında da oyun disiplininden koptular. Birde Bülent Sözüer’e bir türlü çare bulamadılar. Ben inanıyorum ki, kaliteli oyunculardan kurulu bir takım olan Esnaf Odası, farklı mağlup olmasına rağmen çabuk toparlanıp turnuvaya renk katacaktır..

Özetleyecek olursak; oynadıkları seyir zevki yüksek futbollarından dolayı her iki takımı da kutluyorum..

STAD:Teiaş
HAKEM:Gökmen Çambel
ESNAF ODASI:Recep-Emrah-Kemal-Fatih-Necati-Fırat-Mustafa-Oktay-Ramazan
YEDEKLER:Serhat-Ozan-Ümit-Abdullah-Kamil-M.Fatih-Yusuf-Osman

NAKLİYECİLER:Halim-Alperen-Ümit-İsmail-Tamer-Hasan-İsrafil-Alper-Bülent
YEDEKLER:Mustafa-Fatih-İsmail-Bilal-Turan-Ahmet
GOLLER:Bülent Sözüer 6, Osman kk (Nakliyeciler), Oktay,Fatih,Ramazan,Ozan (Esnaf Odası)

# Karşılaşmalara ait 200 adet foto Soma’da Spor adlı facebook sayfamıza yüklenecektir..

Cumartesi Maç Programı:
02.04.2016 Cumartesi 16:30 Eli ( 1 ) Demirexport Teiaş
02.04.2016 Cumartesi 18:00 İmbat Madencilik Soma Termik Teiaş

# Tüm turnuva yazıları için şuraya tıklayınız
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

