Hadi Hayırlısı..

SEZON AÇILIŞISOMA‘da 23.sü düzenlenecek olan ” Kaymakamlık Bahar Kupası Kurumlar Arası Futbol Turnuvası” yarın (p.tesi) start alıyor.

20 Takımın katılacağı turnuvanın açılış programı şöyle:

Saat 16:00 Jandarmagücü ile Gaziler arasında 10’ar dakikalık gösteri maçı.

16:30 İmbat-Yuta Çalışkan
18:00 E.L.İ (1)-E.L.İ (3)

GÜZEL BAŞLASIN GÜZEL BİTSİN

Yüzlerce kişinin izlediği kurumların, halkın kaynaştığı Kaymakamlık Futbol Turnuvasında; önce spor sonra skor’un ön planda olacağı, fair-play çerçevesinde ”güzel başlasın güzel bitsin” temennisiyle kazasız-belasız bir sezon diliyorum.

TEŞEKKÜRLER

17 Öğrenciye burs veren ”Türkiye Yardım Sevenler Derneği Soma Şubesi‘ne 50 TL’lik makbuz karşılığında ”Bir Yardım Eli de Sen Uzat” diyerek başlattığımız yardım kampanyamıza destek veren takım ve bireylere teşekkür ederim.

Not:Destek veren takımların her türlü haber ve görselleri blog ve sosyal medya sayfamızdan sizlerle paylaşılacaktır.

BAĞIŞ YAPANLAR
Dilek Kuruçay
Dr.Necati Aykut
Tahsin Çalışkan  (Yuta Çalışkan)
Tarkan Bayram (ELİ 1 )
Hamza Macit (Öğretmenler )
Şevket Yazıcı (Soma Çarşı )
Özgür Şen (Soma Belediyesi )
Esin Bilgener (Esnaf Odası )
Caner Başaran (Eğitim )
Şaban Çatar (ELİ 3 )
Fırat Demir (Ozan Kırtasiye )
Kamil Karakurum (Demir Export )
Can Sırım (Devlet Hastanesi )
Sedat Akdağ (ELİ2 )
Ayhan Demir
Nitromak
Büyükşehir Belediyesi
Genç Girişimciler
Milli Eğitim
Soma Termik
Nakliyeciler
Medigün Hastanesi
Konu ile ilgili 0532-5838194 no’lu telden de bana ulaşabilirsiniz..
Cevdet Yıldırım 

Tüm Turnuva Haberleri İçin Buraya..
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

