2016 K.Futbol Turnuvası Grupları Belli Oldu.

DSC_0015BU yıl 23.sü düzenlenecek olan ”Soma Kaymakamlık Bahar Futbol Turnuvası”  grup kuraları TEİAŞ Eğitim Merkezi Tesisleri salonunda çekildi.

DSC_000320 Takımın yöneticilerinin katılımıyla gerçekleşen grup kura çekimine Gençlik Hizmetleri ve Spor İlçe Müdüresi Dilek KURUÇAY önderlik etti.

Gruplar, geçen sene olduğu gibi bu sene de A ve B-grubunda 10’ar  takımdan oluşacak. Gruplarında ilk dörde giren takımlar çeyrek final oynama şansı yakalayacak. Çeyrek final ve yarı final karşılaşmaları çapraz eşleşme mi, yoksa torbamı sorusu 24 Mart’ta takım temsilcilerinin katılacağı toplantıda netlik kazanacak.

SON İKİ SIRADAKİ TAKIMLAR
Gruplarında son sırada yer alan son iki takıma atılan ve yenilen gollerin verileri, grup maçlarının sonunda puan cetvelinde dikkate alınmayacaktır. Gol krallığı içinde geçerlidir.
DSC_0075AÇILIŞ MAÇI 28 MART  PAZARTESİ
Çekilen kuraya göre, turnuvanın açılış maçı; 28 Mart Pazartesi  tarihinde B-grubunda yer alan  İmbat A.Ş ile Çalışkan Lojistik arasında saat 16:30’da gerçekleşecek.
DSC_0087Günün ikinci maçı ise, A-grubunda yer alan iki Ege Linyitleri, ekibi ELİ (1) ve ELİ (3) takımları arasında oynanacak.
DİLEK KURUÇAYKURUÇAY, ”ÖNCE SPOR, SONRA SKOR”
Kura çekiminden sonra  konuşma yapan Dilek Kuruçay, turnuvanın fair-play çerçevesinde ”Önce Spor, Sonra Skor” sloganı altında centilmence geçmesini dilerken, kura çekiminde tesislerini açan TEİAŞ yöneticilerine teşekkür etti.

ÇEKİLEN KURAYA GÖRE GRUPLAR ŞÖYLE OLUŞTU:
A-GRUBU:
ELİ (1)
ELİ (3)
Demir Export
Soma Bel.
Müftülük
Genç Girişimciler
Milli Eğitim
Eğitim
Manisa Büyük Şehir Bel
Medigün Hastanesi
B-GRUBU:
İmbat
Esnaf Odası
Nakliyeciler
Yuta Çalışkan
Soma Çarşı
Nitromak
Devlet Hastanesi
Öğretmenler
Soma Termik
ELİ (2)
NOT:Fikstür hazır olduğu zaman kamuoyu ile buradan paylaşılacaktır..
Who_Could_Use_A_Helping_HandSBİR YARDIM ELİ DE SEN UZAT!

Biliyorsunuz ki  bu zamana kadar turnuvalarda maç başına çekilen en az 150-200 adet fotonun yanı sıra oynanan karşılaşmaların detaylarını da sizlerle paylaşıyor idim. Bu sezon karar aldım. Bir seferliğine hahsus GARİBAN 17 ÖĞRENCİYE burs veren ”Türkiye Yardım Sevenler Derneği Soma Şubesi‘ne 50 TL’lik makbuz karşılığında ”Bir Yardım Eli de Sen Uzat” diyerek bağış yapılması yönünde. Bağış yapan takımların haber ve fotoları sayfadan sizlerle paylaşılacaktır.

5 NİSAN İTİBARİ İLE BAĞIŞ YAPANLAR
Dilek Kuruçay (50 TL)
Tahsin Çalışkan  (Yuta Çalışkan 50 TL)
Tarkan Bayram (ELİ 1 50 TL)
Hamza Macit (Öğretmenler 50 TL)
Şevket Yazıcı (Soma Çarşı 50 TL)
Özgür Şen (Soma Belediyesi 50 TL)
Esin Bilgener (Esnaf Odası 100 TL)
Caner Başaran (Eğitim 50 TL)
Şaban Çatar (ELİ 3 50 TL)
Fırat Demir (Ozan Kırtasiye 50 TL)
Kamil Karakurum (Demir Export 50 TL)
Can Sırım (Devlet Hastanesi 50 TL)
Sedat Akdağ (ELİ2 50TL)
Ayhan Demir (50 TL)
Nitromak (120 TL)
Büyükşehir Belediyesi (50 TL)
Genç Girişimciler (50 TL)
Milli Eğitim (50 TL)
Nakliyeciler (50 TL)
Soma Termik (100 TL)
Konu ile ilgili 0532-5838194 no’lu telden de bana ulaşabilirsiniz..
Cevdet Yıldırım 

Bir Cevap Yazın

