Güle Güle Karaoğlan!..

LEVENT UŞAKBÖLGESEL Amatör Lig (BAL) 10.grupta zirve yarışından kopmak istemeyen Uşak temsilcisi Utaş Uşakspor, ara transfer döneminin bitimine günler kala kadrosunu Somaspor’dan Levent Aktuğ ile güçlendirdi.
BAL 10.grup ekiplerinden Utaş Uşakspor, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 9.grup ekiplerinden Somaspor’un en etkili silahı ve siyah-beyazlı formayı bu sezon 15 kez giyen 25 yaşındaki tecrübeli oyuncu Levent Aktuğ’u kadrosuna kattı.
Çatalköprüspor, Turgutluspor, Sancaklı Bozköyspor, Bergama Belediyespor ve 6 sezondur Somaspor formasını giyen 25 yaşındaki tecrübeli oyuncu, bu sezon 15 maçta da forma giyerek Somaspor’un en etkili silahı olurken, Deplasmanlı Süper Gençler Ligi’nde 35, BAL’da 63 kez forma giyerek fileleri 10 kez havalandırdı.
HABER: Servet Sarun/Egede Spor

LEVENT AKTUĞ
Güle Güle Kara Oğlan!
Bir spor adamı olarak, bir hoca olarak, bir taraftar olarak Levent Aktuğ‘un yeri bambaşkadır benim nazarımda. Yukarıdaki fotoğrafa bakınca Levent Aktuğ hakkında birkaç şey yazmak istedim. Dile kolay Somaspor’da 6. sezonu Levent’in. 2011-2012 Manisa Süper Amatör Küme takımlarından Sotesspor‘da oynarken ağbisi Bülent Aktuğ vasıtasıyla Somaspor’a kazandırılmıştı Levent Aktuğ, Somaspor formasının sırtına geçirdiği o gün bugündür formanın hakkını vererek bir nevi gönlümüzde ayrı bir yer etti. Somaspor forması altında oynadığı başarılı maçlarla bir çok kulübün dikkatini çekmiş ancak yönetim takımın menfaatini düşünerek Levent’in transferine izin vermemişti.

6 sezonda toplam 126 maç siyah-beyazlı formayı canını dişine takarak ıslattı. Bu süreçte de takımın adeta istikrar abidesi oldu. Takımın kötü futbol oynadığı dönemlerde bile Levent’in başarılı performansı konuşuldu.

6 sezondur bir çok futbolcunun gelip gittiği kulübümüzde, levent Aktuğ ismi hep baki kaldı. Ancak bugün itibari ile editörlüğünü sevgili dostum Servet Sarun’un yaptığı ve Egenin nabzını tutan ”Egede Spor” adlı siteden Levent’in BAL Bölgesel Amatör Lig takımlarından Utaş Uşakspor’la anlaştığını gördüm.

Bu haber açıkçası biraz içimi burktu. Somaspor takımında kalmasını istediğim futbolcular arasında ilk sırada yer alan Levent’in ayrılığı ben ve benim gibi düşünenler için hiç te iyi olmadı.
Bu ayrılık için Somaspor adına üzüldüm, Levent Aktuğ adına ise sevindim!
Ne diyelim, ”her 3 taraf içinde hayırlısı olsun” Güle güle Karaoğlan..
Cevdet Yıldırım

6 Responses to Güle Güle Karaoğlan!..

  1. Servet Sarun dedi ki:

    Cevdet hocam evet Soma için kayıp, Utaş Uşakspor ve kendisi için kazanç diyorum.Utaş Uşakspor 2. yarıya iyi başlayamasada Teknik ve kadro olarak şampiyonluğun en büyük favorisi.

    Beğen

  2. Nejat Fenli dedi ki:

    Uzun zaman önce Bülent Aktuğ vasıtasıyla tanıdım Levent’i.Bu düzen içinde adamlığını kaybetmemiş, verilen görevi en iyi şekilde yerine getirmek için elinden geleni yapıp başka şeylerle uğraşmayan ender insanlardandır Levent.Yolun açık olsun kardeşim.

    Beğen

  3. Mustafa Gergöz dedi ki:

    Anlaşılan yönetim umudunu kesti şampiyonluktan. 7 puan fark ve 7 maç….
    Takım için yüreğini ve mücadelesini yansıtan bir arkadaştı…. Yolu açık olsun…

    Beğen

  4. Emre dedi ki:

    BÜYÜK KAYIP

    Beğen

  5. Salih Ekrem dedi ki:

    Hayırlı olsun

    Beğen

  6. Cenk Önder dedi ki:

    Hayırlı uğurlu olsun.

    Beğen

Bir Cevap Yazın

