Cumartesi Maçları..

DSC_0049CUMARTESİ, A ve B-grubunda toplam iki karşılaşma oynandı. A-grubunda Seaş, Demir Export’u, B-grubunda ise M.Eğitim (2) Devlet Hastanesini mağlup etmeyi başardı.

DSC_0034Seaş 4-2 Demir Export
HAKEM: Tolga Atsan
GOLLER: H.İbrahim 2, Emre, Ayhan (Seaş)İsmail, Hakan (D.Export),
KIRMIZI KART:Yok

Seaş, maç fazlası ile 4.sırada yerleşti ve grup maçlarını tamamladı. Demir Export ise grup maçlarındaki son karşılaşmasını 5 Haziranda Çalışkan Lojistik ile oynayacak. Puan durumu ve kalan maçlar yarın (pazar) blog da yayınlanacak..

DSC_0092Devlet Hastanesi 1-3 M.Eğitim (2)
HAKEM: Kerim Uzun
GOLLER: Emrah 2, Gökhan (M.Eğitim 2),Uğur (D.Hastanesi),
KIRMIZI KART:Yok

Devlet Hastanesini 3-1 mağlup eden ve grup maçlarını tamamlayan M.Eğitim 2 için şu gerçeğin altını çizmeden geçemeyeceğim. Önemli oyunculara sahip olan kırmızı-beyazlılar, oynadıkları pozitif futbolla aldıkları sonuçlar hiç örtüşmedi. Maç fazlası ile 4.sıraya yerleşseler dahi Soma Çarşı’nın Sosyal Güvenlik karşısında favori olması, geriye baktığın zaman kaçan puanları onlar için ne kadar büyük kayıp olduğu gerçeğini ortaya çıkardı. Bir spor adamı olarak M.Eğitim 2’yi  ve eline geçen fırsatı Milli Eğitim 2 karşısında değerlendiremeyen Devlet Hastanesini  turnuvaya renk kattıkları için kutluyorum..

Karşılaşmalara ait fotolara Soma’da Spor adlı Facebook sayfamızdan bakabilirsiniz..

1 Haziran Pazartesi maç programı:

15:30 Büyükşehir Belediye-Eli 3
17:00 Soma-Bld-Nitromak
18:30 Milli Eğitim (1)-Vadi Güv.

#  Tüm turnuva haberleri için şuraya.. 
Cevdet Yıldırım 

Bir Cevap Yazın

