Eli (3), M.Eğitim (1) ve Soma Çarşı Galip

DSC_0116SOMA Kurumlar Arası Bahar Futbol Turnuvasında bugün (Cumartesi) A-grubunda: Eli (3)-Seaş ve Çalışkan-M.Eğitim (1), B-grubunda ise: Devlet Hastanesi-Soma Çarşı maçları oynandı.
Eli (3), M.Eğitim ve Soma Çarşı sahadan 3 puanla ayrılan ekipler oldu.

Eli (3) 2-1 Seaş
15:30’da başlayan ilk karşılaşma A-grubunda yer alan Eli (3) ile Seaş takımları arasında oynandı. İki kırmızı kartın çıktığı karşılaşmada Eli (3), Baybars ve Mustafa’nın golleriyle Seaş’ı 2-1 mağlup etti.
HAKEM:Yiğit Özaydın
GOLLER: Baybars, Mustafa (Eli 3), pen. Serkan (Seaş) 
SARI-KIRMIZI KART:Semih, Uğur (Eli 3)

Çalışkan Loj 0-4 M.Eğitim (1)
17:00’de başlayan ikinci karşılaşma yine A-grubunda yer alan M.Eğitim 1 ve Çalışkan Lojistik arasında gerçekleşti. M.Eğitim, Çalışkan Lojistik’i 4-0 mağlup etti.
HAKEM:Metin Tamtekin
GOLLER: Caner 2, Ahmet, Turgay (M.Eğt 1) 
KIRMIZI KART:Yok

Soma Çarşı 4-3 Devlet Hastanesi
Günün son karşılaşması B-grubunda Soma Çarşı ve Devlet Hastanesi arasında oynandı. Yedi golün atıldığı karşılaşmadan Soma Çarşı üç puanla ayrılan takım oldu.
HAKEM:Erdinç Kırıcı
GOLLER: Oktay 2, pen.Ozan, İlhan (Soma Çarşı), Sinan 3 (D.Hastanesi) 
KIRMIZI KART:Yok

11 Mayıs Pazartesi maç programı:

17:00 Demir Export-Vadi Güvenlik
18:30 Büyükşehir Bld-Teiaş

#  Tüm turnuva haberleri için şuraya.. 
Cevdet Yıldırım 

Bir Cevap Yazın

