M.Eğitim 1 ve Devlet Hastanesi Galip

DSC_0102SOMA Kaymakamlık Futbol Turnuvasında bugün (Cuma) A ve B-grubunda iki karşılaşma oynandı.
TEİAŞ Eğitim Tesislerinde oynanan karşılaşmalarda A-grubunda yer alan M.Eğitim (1) Seaş’ı 3-0, B-grubunda yer alan Devlet Hastanesi ise, Sosyal Güvenlik Kurumunu 7-2 mağlup etti.

DSC_0035Devlet Hastanesi 7-2 Sosyal Güvenlik
HAKEM:Yusuf Bulut
GOLLER:Sait 4, Can 2, İbrahim (D.Hastanesi),Fatih, Eşref (S.Güvenlik)
KIRMIZI KART: Yok

DSC_0139Seaş 0-3 M.Eğitim (1)
HAKEM:Ali Eren
GOLLER: Orhan, Bülent, Turgay (M.Eğitim 1)
KIRMIZI KART:Yok

Karşılaşmalara ait 160 adet fotolara Soma’da Spor adlı Facebook sayfamızdan bakabilirsiniz.

25 Nisan Cumartesi maç programı:
# 15:00 Vadi Güv-Eli (3)
# 16:30 Eli (1)-Soma Bld.
# 18:00 Nitromak-Soma Çarşı
#  Tüm turnuva haberleri için şuraya.. 
Cevdet Yıldırım 

Bir Cevap Yazın

