Eli (3) ve M.Eğitim (2) Galip

Untitled-1SOMA Kaymakamlık Futbol Turnuvasında bugün (Pazartesi) iki karşılaşma oynandı.
TEİAŞ Eğitim Tesislerinde oynanan karşılaşmalarda E.L.İ (3), TEİAŞ’ı, Milli Eğitim (2)’de Sosyal Güvenliği farklı mağlup etti..
DSC_0010E.L.İ (3) 7-1 TEİAŞ
İlk karşılaşma A-grubunda yer alan ve ikinci maçlarına çıkan ELİ (3) ve TEİAŞ takımları arasında oynandı. Rakibine oranla sahada daha etkili futbol oynayan ELİ (3) karşılaşmadan 7-1 galip ayrıldı.
Faik Ay’ın 5 gol atıp damgasını vurduğu karşılaşmada ELİ (3) ikinci maçından da farklı galibiyetle ayrılarak grup liderliğini sürdürdü. TEİAŞ takımı ise, ikinci maçından da sahadan mağlubiyetle ayrıldı.
SAHA:TEİAŞ
HAKEM:Gökhan Özkan
E.L.İ(3):Yasin, İmran,Tolga,Ömür,Semih,Şerif,Baybars,Faik,Ertuğ
YEDEKLER:Hulisi,Uğur,Aytekin,Ersin,M.Tuzcu,M.Ünlü,Yüksel

TEİAŞ:Savaş-M.Yavuz-İhsan-Muslihittin-Hüseyin-Ayha-Mehmet-İbrahim-Bülent
YEDEKLER:İdris,Ekrem,Cihangir,Serdar,Fahrettin
GOLLER:Faik 5, Ertuğ, Semih, (ELİ 3), Ayhan (TEİAŞ)
DSC_0080M.EĞİTİM (2) 10-0 SOSYAL GÜVENLİK
Günün ikinci, turnuvanın 12.karşılaşması B-grubunda yer alan Milli Eğitim (2) ve ilk maçına çıkan Sosyal Güvenlik takımları arasında gerçekleşti. Turnuvaya ilk defa bu sene katılan Sosyal Güvenlik, güçlü rakibi karşısında 10-0 gibi bir skorla farklı mağlup olmaktan kurtulamadı.Milli Eğitim (2), Soma Belediyesi beraberliğinden sonra aldığı bu farklı galibiyetle moral buldu. Emrah attığı 5 golle yıldızlaştı.
SAHA:TEİAŞ
HAKEM:Kemal Namlı
M.EĞİTİM(2):Tevfik-Cihan-Serdar-İlter-Serhat-Gökhan-Hamza-Emrah-M.Cömert
YEDEKLER:Onur,Kemal,Şaban,Sertan,Bilal
.
SOSYAL GÜV:Hasan-Fatih-Reha-H.Çeri-Eşref-Serdar-Şahin-Aptullah-Ömer
YEDEKLER:Fatih,Ümit,Ogün,F.İznik,Tolga
GOLLER:Emrah 5, Sertan 2, Gökhan 2,M.Cömert (M.Eğitim 2)

Karşılaşmalara ait 120 adet foto Soma’da Spor adlı facebook sayfamıza hazır olduğu zaman yüklenecektir..59736_342809292492073_198866463_n

15 Nisan Çarşamba maç programı:
15:00 Çalışkan Loj-Büyükşehir Bld.
16:30 Demirexport-Eli ( 2 )
18:00 Soma Bld-Devlet Hast.
Tüm turnuva yazıları için buraya tıklayınız..
Cevdet Yıldırım

Bir Cevap Yazın

