Sotesspor 1-3 Didim Belediyespor

SOTESSPORSOTESSPOR, Bölgesel Amatör Lig (BAL) 8.grup 25.hafta karşılaşmasında Aydın temsilcisi Didim Belediyespor’u Nazım Yavuz Stadında konuk etti.
Sotesspor, sahada doğruları yapan Didim Belediyespor’a 3-1 mağlup oldu.

DİDİM-BELEDİYESPORMaça iyi başlayan Didim Belediyespor, kazanmaya istekli olan müthiş bir özgüven ve baskı ile Sotesspor ceza alanı içinde ve çevresinde tehlike yarattı. Nitekim baskı sonuç verdi. 43.dakikada kazanılan penaltıyı Rıza gole çevirdi:0-1
Bu gol aynı zamanda ilk yarınında skoru oldu.

İkinci yarıya mutlak beraberlik golü için çıkan mavi-beyazlı Sotesspor, Didim Belediyespor savunması aşmakta oldukça zorlandı. Bir de Didim Belediyespor’un orta sahadaki üstünlüğü ele alması ile oyundan düşüp rakibine karşı pozisyonlar verdi. Nitekim Didim Belediyespor takım kaptanı Ediz, durumu 2-0 yapan golü kaydetti.

SOTES-DİDİM88.dakikada Emre’nin göğsüne alıp dönerek vurduğu vole, kaleci Yaşar’dan döndü. Dönen topu iyi takip eden Kaan, bitime iki dakika kala durumu 2-1’e getirdi.

Kalan dakikalarda Sotesspor beraberlik golü için umutlandıysa da son sözü kaptan Ediz, kendisinin ikinci takımının üçüncü golünü atarak söyledi:1-3

Karşılaşmaya ait fotolar için buraya tıklayınız..

STAT: Soma/Nazım Yavuz
HAKEMLER: Umut Altan-Samet Malkoçoğlu-Eren Gökmen- 4.Hakem Ferhat Çaylı (Zonguldak Bölgesi)
SOTESSPOR:İdris-Şerif-Kaan-Memduh-Ercan-Erdem-Tunahan-Raşit (dk.45 Tugay)-Aksoy (dk.65 Mertcan)-İsmail-Emre
YEDEKLER:Emrehan-Anıl-Mustafa-Mertcan-Tugay
TEKNİK DİREKTÖR: Bekir GÜLFİDAN

DİDİM BEL:Yaşar-Gökhan-Ahmetcan-Mustafa-Ziya-Ünal-Mehmet (dk 86 Orhan)-Rıza-Bakan (dk 65 M.Bozkurt)-Ali-Ediz
YEDEKLER:Alaattin-Mehmet-Orhan-Gencebay-Emre-Can-Rıfat
TEKNİK DİREKTÖR:Ayhan YILDIZ
KIRMIZI KART:Yok
GOLLER: dk.43 pen. Rıza, dk.58, 90 Ediz  (Didim Bel.) dk. 88 Kaan (Sotesspor)
FOTO-HABER:Cevdet YILDIRIM  

Bir Cevap Yazın

