Master Artı Medeni Cesaret…

MASTER-HAFTALIK-İLAN

Master “USTA” demektir.
‘Ustaya saygı’ kültürümüze yerleşmiş çok önemli ve güzel bir gelenektir.
Ve ustaya saygı duyulur.
Bizim kültürümüzde usta gençleri yetiştirdikten sonra –genelde- kendi kabuğuna çekilir.
Belki de mahalle baskısıyla “Bırak artık bu işleri” moduna sokulur.
Oysa örnek olması gereken usta içinde var olan ustalık unsurlarını devreye sokar.
İşte bu aşamadan sonra ortaya “MEDENİ CESARET” denilen olgu çıkar.
Medeni cesaret de benim en çok sevdiğim ve herkeste ortaya çıkarılamayan mükemmel bir atılımdır.
DSC_0007İşte Soma’da da bir zamanlar spor camiasında isim yapmış, şimdi ise her biri yetişkin evlat sahibi MEDENİ CESARET sahibi USTA’lar, emek-sabır ve itinayla SOMA MASTERLER KULÜBÜNÜ kurdular.
Ege Bölgesinde deplasmanlı olarak düzenlenen ligde Soma ‘nın işte bu ihtiyar gençleri lider durumdalar.
Tamamen kendi imkânlarıyla kurdukları kulübe ”çorbada tuzum olsun” diyen Şahan Züccaciye, Egerens Otel, La-Bella Otel, Mayda Madencilik, Emre Tekstil  gibi gönül destekçileri ile zirvede yer edindiler.
Her biri hemen hemen benimle yaşıt olan sevgili ustalar.
Masterler…
Ben bu medeni cesaretinizi samimiyetimle tebrik ediyorum.
Tekel arsasında top oynamanın dışında ciddi bir sporcu geçmişim olsa –emin olun- iyi veya kötü ben de aranızda olurdum.
Size bakınca geçmiş sporculuğunuzu görüyorum da “aferin len” diyorum.
Size len diyecek kadar samimi olduğumdan bunu sizin talebiniz üzerine de yazmış değilim hani.
Kimse yanlış anlamasın.
Ya da kim nasıl anlarsa anlasın.
Medeni cesaret sahibi olamayıp köşesinde oturanların sizi seyretmekten başka seçenekleri de yok.
Siz yolunuzu sürdürün.
Muhakkak bir yere varacaksınız.
Hepinize sevgilerimi sunuyorum.
Mustafa Küçükkayapalı

One Response to Master Artı Medeni Cesaret…

  1. Hakan Durur dedi ki:

    Benim kıymetli ABİM emin ol bu yazını okuyunca çektiğimiz tüm sıkıntılara değdi. Konuyu bu kadar güzel anlatamazdın ağzına sağlık kalemine kuvvet değerli ABİM . Birilerinin bizleri görmesi hepimizi onere etti teşekkürler saygılar

    Beğen

Bir Cevap Yazın

