Somaspor 1-5 Salihli Belediyespor Play-Out Maçı (VİDEO)

Bölgesel Amatör Lig Play-Out mücadelesinde Somaspor, Salihli Belediyespor’a 5-1 mağlup oldu.

Manisa 19 Mayıs Stadında oynanan final maçında; Salihli Belediyespor 5.dakikada Özgür’ün penaltıdan attığı golle 1-0 öne geçti.

Somaspor bu gole 15.dakikada Emre Gencigör ile cevap verdi:1-1

İLK YARI SONUCU:SALİHLİ BELEDİYESPOR 2-1 SOMASPOR

İkinci yarıda adeta Somaspor’u sahadan silen Salihli Belediyespor, 60-78 ve 88.dakikalarda buldukları  gollerle karşılaşmadan 5-1 galip ayrıldı.

Bu sonuçla;  Somaspor, ‘’Süper Amatör Kümeye’’  Salihli Belediyespor’da ‘’Bölgesel Amatör Lig’e devam’’ dedi.

.

FOTO-Muharrem KAZER / KAMERA:Murat TAŞ / MONTAJ:Yaşar YAVAŞ/ HABER:Cevdet YILDIRIM

2.bölüm


MAÇIN ANALİZİ

Somaspor, ilk yarının 20 dakikası hariç  oyunun büyük bir bölümünde rakibine karşı mahkum bir oyun sergiledi. Ofansif ağırlıklı ve etkili oynayan Salihli Belediyespor’a  pozisyonlar verip kalemizde ciddi anlamda tehlikeler yaşadık.. Ve sonuçta da kalemizde 5 gol gördük…

Karşılaşmadaki tek golümüzü   Emre Büyükgüllü’nün korner atışından gelen topu , rakibin pozisyon hatasından yaralanan Emre Gencigör ile  bulduk.

.

30.DAKİKA BELKİ DE MAÇIN KIRILMA DAKİKASIYDI…

Ömür’ün uzun pasıyla  on sekizin sol çaprazında topla buluşan Emre Büyükgüllü,  meşin yuvarlağı müsait pozisyonda filelere gönderemedi.

Bu kaçan golün devamında ise,  defans hatasından kalemizde 2.golü gördük.

.

.

33.DAKİKADA ‘’ACABA’’ DEDİK…

Somaspor’umuzun geliştirdiği atakta on sekizin sağ çaprazında topla buluşan Hikmet’in vuruşu,  kaleci Akın’da kaldı.

.

MAÇIN HAKEMİ DÜDÜK ÇALDIĞINDA YAPTIĞIMIZ EN GÜZEL ŞEY ‘’POZİSYON MAHKEMESİ’’

40.dakikada Salihli Belediyespor adına çalınan düdük sonrası futbolcularımız,  pozisyonun mahkemesini yaparken, rakip takım oyunu çabuk başlattı. Salihli Belediyespor’un ikinci golüne imza atan oyuncuları bir anda kaleci Melih’le karşı karşıya kaldı. Melih bu pozisyonda başarılı idi.

Takım olarak  rakibe önde baskı kuramadık. Kanat varyasyonlarını ise hiç yapamadık. İyi kapanan rakip karşısında savunmayı açmak ve skor üretmekte etkili olamayınca ilk yarıda Salihli Belediyespor  karşısında 2-1 mağlubiyete razı olduk.

.

İLK YARI SONUCU:SALİHLİ BEL.SPOR 2-1 SOMASPOR

Somaspor,  ikinci yarı ofansif gücünü artırmak için orta saha oyuncusu Emre ve Ahmet’in yerine hucum oyuncusu Recep ve Göksel’i aldı.

.

BERABERLİK GOLÜ BEKLERKEN, KALEMİZDE 3.GOLÜ GÖRDÜK…

78.dakikada Ömür’ün kalecimiz Melih’e kısa düşen kafa pasında araya giren Salihli Belediyespor oyuncusu, filelerimizi 3.kez havalandırdı.

.

.

HESAPTA OLMAYAN BU GOL, BİZİ OYUN DİSPLİNİNDEN  KOPARDI.

Rakip takımın moral motivasyonu üst düzey oldu. Ve bu dakikadan sonra Somaspor’a adeta top göstermeyip  78 ve 88.dakikalarda buldukları 2 golle karşılaşmadan 5-1 galip ayrıldılar.

.

SALİHLİ BELEDİYESPOR HAKETTİ…

Salihli Belediyespor’un  defansı;  gerek adam markajında  gerek alan savunmasında ve gerekse ikinci top hakimiyetinde kusursuz bir savunma örneği veren Salihli Belediyespor, kalesinde sadece 1 gol gördü.

 .

Orta saha oyuncuları; bitmek bilmeyen enerjileri ile bir orta saha oyuncusunun yapması gereken her şeyi yapıyorlar.  Özellikle 10 numaralı kaptanları topu iyi kullanıyor verdiği ara paslar arkadaşlarını gol pozisyonuna sokuyor. 1993 doğumlu  7 numaralı oyuncu ile  8 numaralı oyuncuları ise, hücum esnasında kaybedilen toplara takım ileride yakalanmadan pres yaparak kazanması olası rakip atakları zamanında kesiyor ve ofansif anlamda takımları adına büyük katkı sağlıyorlar. 7 No’lu oyuncularına hayran kaldım. Genç oyuncu güzel futbolunu 88.dakikada kaptanlarının müthiş ara pasıyla kaleci ile karşı karşıya kaldığı pozisyonda plase vuruşla golünü de attı.

Forvet; Özgür Polat için bir şeyler yazmanın anlamı yok… Bir santraforun yapması gereken her şeyi yaptı…

.

Sonuç olarak Salihli Belediyespor;  gerek sergilediği pozitif nitelikli futbol ve gerekse skora yönelik attığı gollerle Bölgesel Amatör Lig’i hak eden takım oldu.

.

TARAFTARLAR ÜZERİNE DÜŞENİ FAZLASIYLA YERİNE GETİRDİ

Manisa 19 Mayıs Stadında oynanan Somaspor-Salihli Belediyespor karşılaşmasında Somasporlu yaklaşık 2000 taraftarın takımlarını yalnız bırakmayıp üzerlerine düşeni fazlasıyla yerine getirdiler…

Manisa  büyük Somaspor’un büyük taraftarını bir kez daha görmüş oldu.

Evet, Manisa taraftar gördü ama Manisa,  Somaspor takımını sahada göremedi… Bu bizi önemli ölçüde yaraladı. En çok üzüldüğümüz şey, ben ve taraftarımızın oradan boynu bükük olarak ayrılmasıdır. Yazık oldu!!

 

‘’İNŞALLAH SENEYE’’

Her yeni sezon öncesinde heyecanla bekliyoruz, bu sezon diyoruz farklı olacak anlamsız bir iyimserlikle.

Ve hiç bıkmadan usanmadan aynı yalanı her sezon öncesinde söylüyoruz kendimize. Ve her sezon aynı hüsranı yaşayıp belki seneye diye umut tohumları ekiyoruz çoktan çoraklaşmış kalbimize. Hep bir şeyler eksik ve günden güne kötüye giden bir hasta gibi eriyor profesyonelliğe dair amatör hayallerimiz.

NE DİYELİM, ‘’İNŞALLAH SENEYE’’

Reklamlar

56 Responses to Somaspor 1-5 Salihli Belediyespor Play-Out Maçı (VİDEO)

  1. Somalı Aslan dedi ki:

    BU TARAFTARA SÜPER LİG YAKIŞIR !

    Beğen

  2. Anonim dedi ki:

    seneye hayırlısı

    Beğen

  3. Anonim dedi ki:

    Deplasman rekoru kıran Siyah inciler’i tebrik ediyorum

    Beğen

  4. osman dedi ki:

    bi somali olarak uzucu umarim onumuzdki yil manisa super amator ligini iyi bilen oyuncularla yola devam edrz

    Beğen

  5. Siyah:İnci dedi ki:

    YAkışmadı BE CEvdet Hocam Okadar Emeğimiz VArdı HAngi Takım Buzamana Kadar Bizim Rekorumuzu Kırıd Bu Ligte Bal Lginde Biz İmkansızı BAşardık YAğmu Çamur Demeden Gene Arkalarındaydık Ama Maçala 1 gram Alakam Yoktu HEp KArdeşlerimle YAnyanaydık Abilerimle Ve Biz dediğimizi YAptık

    Beğen

  6. ümit dedi ki:

    taraftar olarak mükemmeldik.ama oyuncu kalitemiz yetersiz kaldı..herkez gördüki somada futbol potansiyeli var..seneye çok daha kaliteli bi takım kurulup bala cıkılması lazım..bu futbolcularla ançak buraya kadar gelebiliriz,çoğunun gitmesi lazım…

    Beğen

  7. sadadas dedi ki:

    hocam bunlar afedersınız ama paralı (…….) bu kadar ınsan bu takım ıcın ısınden dustu parasını alamadı ama bunların yaptıkları

    Beğen

  8. Çağdaş AsLan dedi ki:

    Arkadaşlar ÜZÜLECEK BİŞE YOK BU SENE FUTBOL ŞANSI BİZDEN YANA DEGİLDİ.TOP BİZİ SEVMEDİ Bİ TÜRLÜ.HERKEZE ÇOK TEŞEKKÜRLER…!!! SHOW YAPTIK ALEM TARAFTAR GÖRDÜ SİYAH İNCİLER’İN NASI BİR TARAFTAR GRUBU OLDUGUNU HERKEZ MANİSA DA AGZI AÇIK İZLEDİ…!!

    Beğen

  9. samet dedi ki:

    bu kafayla buraya kadar olur (…) (……) bu kadar p ara harcamakla profosyonelden topcu döndurmekle sınır harbınden top oynayamayan topcularla olmaz bu takımın ıskeletı degısmelı ne bu ya (……….) kac yasında ya bırakın somanın paraları bu kadar kolay harcanmamalı soma kömur ısletmelerının bu ıse el atın somanın dısından bır (…………..) bulup amatörden kalıtelı ac ekonomık bır takım kurulmalı dıyorum gecen yıllara yazık cok yazık buarada bolgesel lıgde manısayı temsıl eden salıhlı manısa beledıye hıc azetmesemde ılözelıdareye basarılar

    Beğen

  10. Oqus Cyro II dedi ki:

    Video Olmasada Tribünümüzü Görmek İstiyoruz En Yakın Zamanda Cevdet Hocam Ne Güzel Olurdu Şu Somanın (………) Olsan 🙂

    Beğen

  11. takıma sahip cık dedi ki:

    bu taraftar herseyin en iyisini hak eder şüphesiz.sevdası büyük…ama elinizi vicdanına koyun adam gibi yorum yapın.emege,alın terine saygılı olun.allahtan korkun.hocaya sallıyosun oyuncuya sallıyosun.cık kendın oyna,cık kendın yönet ayıp oluyor beyler.taraftarlık bu değil,yüregımızle hala takımımızın arkasındayız…Somamız daha güzel yerlerde olacak,biz inandık sizde inanın sloganını unutma…Bahadır hocam,sevgili sporcular,,,buraya kadar geldınız …sahsıma alnınızdan öperim….

    Beğen

  12. Siyah:İnci dedi ki:

    Hocam Video muz Bugün yüklenecekmi Bi Bilgi Veririmisin

    Beğen

  13. Anonim dedi ki:

    ya millet kendini kandırdı durdu takımda kalite diye birşey yok.futbolcular formalarının hakkını vermedi hepsi artistlikten başka birşey yapamadı r(…….)lar topluluğu.birde kaliteli işi bilen bir hoca lazım takım değişmeli..f(…….) in bu işi yapacağına inanıyorum..

    Beğen

  14. Tolga Öztürk dedi ki:

    Can sıkmaya gerek yok. Lİnyitspor küme düştüğünden beridir Soma’nın üzerinde bir ölü toprağı vardı. Belli ki yavaş yavaş bu ölü toprağı silkelenip atılıyor. O insanlara helal olsun. Soma futbolunda hala iş var dediler cümle aleme…
    Bu sezonun takıma tecrübe olacağını ümit ederek gelecek yıla bakmak gerek. Gelecek sene, yönetimin daha ince eleyip sık dokuması gerekecek. Çünkü para her şey demek değil; asıl olan parayı doğru kullanabilmek… Hepimize geçmiş olsun…

    Beğen

  15. Anonim dedi ki:

    bu (…….) bu takımın başında oldugu sürece bal ligine cıkamyaız sneyede aynı kanser oluruz futbolcular la bereber yeni (…..)bulmak lazım (…….) nerde bir takım calıştırmış ne başarısı var yazık dün maca gide 2 bin taraftara onların yüzünden millet tribünde birbirne giriyor yazıklar olsun bu taraftara üzenlere amigolar murat ve emre teşekkür ederiz verdikleri emekler icin seneye yine arklarındayız onların futbolcular hocalar s(…….) en büyük SİYAH İNCİLER

    Beğen

  16. korsan dedi ki:

    Maçın videsu ne zaman yayınlanacak

    Beğen

  17. refik dedi ki:

    soma sporu yinede tebrik ediyoruz.kaç senelerdir somada böyle bi heyecan yoktu.herkes başaka şehirlerin takımlarının maçlarını takip etmiyormuydu.bence herkes soma spora ve soma grubuna teşekür etmeli.yavaş yavaş ayağa kalkıyoruz.bu heyacan artarak devam edecektir.bi somalı olarak daha güzel şeylerin olacağına inanıyorum ve soma spora desteğimizin artarak devam etmesi gerektiğini düşünüyorum.siyah incileri de ayrıca tebrik ederim.mükemmel bir taraftar topluluğu

    Beğen

  18. BTK dedi ki:

    Cevdet bey , herkes sitenizi takip ediyor habercilik adına çok kaliteli iş yapıyorsunuz ancak burda yorum yaptırmak farklı bir konu bakıyorum isimleri ……. yapıyorsunuz ama onların kim olduğunu herkez biliyor. Dozu makul eleştirilere kimsenin diyeceği yok ancak hakaret boyutunda olanlar var bunlara çözüm bulmanız gerekli. Doğru bulmuyorum habercilik adınada doğru bulmuyorum. Böyle oluncada buraya insanlar haber okumaya değil yorum yapıp sallamaya geliyorlar. BTK ya şikayet edeceğim önlem almazsanız. Saygılar.

    Beğen

  19. Anonim dedi ki:

    (………..) salihli spor 4 gömlek üstun bizden kendimizi kandırmıyalım.adamlar resmen sahada dalga geçti somasporla.salihli sporda bişe yok diyenlerde gördü kimde bişe yok.yazıklar olsun.bu ne ya 2 senedir cıkamıyoz ayıptır.yeter artık.

    Beğen

  20. Anonim dedi ki:

    bu sene olmadı iyi takviyeler yapılacak takımla inşallah seneye BAL ligine çıkarız.Taraftar ON NUMARA görevini fazlasıyla yaptı.SİYAH İNCİLERİ kutlarım.MUSTAFA ALTAY

    Beğen

  21. Anonim dedi ki:

    bu kadar (…….) olmaz.rezillik.adamlar resmen sahada yürüdü.nerde kondüsyon (…………)balık baştan kokar.iyi takım yapamamışız.demekki.kendimizi avutmayalım.2 seneye yazık.taraftara soma halkına yazık.kimse bu kadar somanın kaderinle oynayamaz.bu (………) olmaz.etrafa bi bakın akhisara bergamaya başarı nasıl oluyomuş görsunler.yazıklar olsun.b.e

    Beğen

  22. Anonim dedi ki:

    İnşallah seneye

    Beğen

  23. takıma sahip cık dedi ki:

    kuyruk acısı olanlar sallamaya gelmiş.

    Beğen

  24. Oqus Cyro II dedi ki:

    takıma sahip cık :

    kuyruk acısı olanlar sallamaya gelmiş.

    Sen Kimsinde Ne Konuşuosun

    Beğen

  25. Anonim dedi ki:

    gurup birincisi bala direk çıkıyor.ikinci ise beldaki takımla eleme oynuyor.o yüzden birinci çıkmak lazım çünkü bal ile s.amatör arasında kalite farkı çok net ortada.

    Beğen

  26. Anonim dedi ki:

    Salihli Bld Spor bizi adeta ezdi geçti.bende katılıyorum bal artık ayrı bir lig statüsüne ulaşmış.

    Beğen

  27. anonim dedi ki:

    hadi cevdet hocam yukleyin artık

    Beğen

  28. Anonim dedi ki:

    DÜN NEDEN İSTİKLAL MARŞIMIZ OKUNMADI ARKADAŞLAR.

    Beğen

  29. Siyah İnciler dedi ki:

    ‘Siyah İnciler’ taraftar grubu olarak maça gelen herkese teşekkür ederim

    Beğen

  30. Anonim dedi ki:

    Somaspor kaybetse de ben dün orda şunu gördüm benim öz ailem dışında başka bir ailem daha varmış. ‘Siyah İnciler’ taraftar grubu olarak en az 3.ligi hakedecek bi grup. Umarım takım da ilerde bunu başarır.

    Beğen

  31. tarık dedi ki:

    Salihli her zaman büyüktür !

    Beğen

  32. taraftar dedi ki:

    soma sotes spordakı kadroya yücel,ertug , balıkesır beledıyede oynanyan erdal ugur aksoy kaleci yasin kırkagactakı kemal(somanın cocugu sayılır) somalı taraftar grubu somalı cocuklara sahıp cıkın nevarsa somalıdavar dunku macta topcuların bırınde hırs yktu adam parasını almış soma umrundamı?

    Beğen

  33. Somayı Satanlar Parmak Kaldırsın !!! dedi ki:

    İYİ GÜZEL HOŞ Bİ SİTE YAPMIŞSINIZ HOCAM DA MİLLET SALLAMAKTAN BAŞKA BİŞEY YAPMIYO …MEYDANI BOŞ BULAN SALLIYO … İNSANLAR KARISINA KIZINA KIZAMAZ KARDEŞİNE KIZAMAZ SÖVEMEZ BURDA TOPÇULARA HOCALARA SALLANIYO HAKARET EDELİYO ..AYIPTIR GÜNAHTIR BURASI SALLAMA YERİ DEĞİLDİR … DELİKANLI OLAN TAKIMIN ARKASINDA DURUR BIRAKIN BU İŞLERİ O ÇOCUKLAR ÖYLE VEYA BÖYLE BU TAKIMA HİZMET ETTİ TEŞEKKÜR EDİN ADAM GİBİ TAKIMA SAHİP ÇIKIN ..

    Beğen

  34. ayhan dedi ki:

    yazıklar olsun dün maca gelen 3 bin taraftara yazık birde yorum yapan arkadaşlar kimden korkuyorsunuz acık acık isminizi yazın yada yorum yapmayın burda herkes soma sporun başarısını istiyor

    Beğen

  35. somali ahmet dedi ki:

    ne solersek bos icimiz aciyo belki ama uzulmek çare degl bu taraftara sampiyonluklar yakisir topcular cogu bendn genc niyetm sallamak degl zaten onlar onumzdki yil bu performanslarinin cezasini cekicekler gel gelelim hirsiyla canini disine katan sahada basmadk yer birakmayan bi adam cikmaliydi su takimdan ama malesef su ozel idaredki 60 numaraya belki en cok kufur edn benim ama ruhu sahada adamin ne yazsak bos hatalardan ders cikarmi gorucez!

    Beğen

  36. SOMALI dedi ki:

    kimse yönetim ile taraftara sallamsın İNŞLLAH SENEYE HER ŞEY DAHA GÜZEL OLUR

    Beğen

  37. ayhan dedi ki:

    amigolardan murat ve emreye bütün sene verdigi emeklerine teşekkür ederiz ayrıca somamızın gururu emekli amigo ayı ahmete teşekkeür edriz verdigi emege karşı

    Beğen

  38. Salihli'li Genç dedi ki:

    arkadaşlar inanın kadronuz çok iyi ben bir salihlili olarak beğendim seyircinizde iyi bağırmayan yoktu bizde kuru kalabalık çok vardı siz 1-2 tane istekli transfer yaparsanız inanın başarı gelir seneye başarılar maç orda bitmiştir bundan sonraya bakmalısınız sizde 🙂

    Beğen

  39. tolga güldal dedi ki:

    BTK adında yorum yapan arkadaşım herkez sallamaya geliyor demişsin ama bana kalırsa sende aynısını yapmışsın öncelikle adını yaz sonra eleştiri yap yada rahatsızlık duyuyorsan eger siteye girme herkez memnun bir senmi rahatsızlık duydun biz halk olarak iyi yapılan şeylere comak sokmayı cok seviyoruz bırakında herkez bildigi işi yapsın burda gayet seviyeli bir şekilde yorum yapılıyor insanların verdigi emege biraz olsun saygı duyun

    Beğen

  40. ayhan dedi ki:

    evet ismini yazmaya korkan lar burada yorum yapmasın tolgaya hak veriyorum herkes istegini yazar ve delikanlı gibide ismini yazar kimseden korkmadan

    Beğen

  41. EMRE ERŞİN dedi ki:

    manisaya takımımızı desteklemeye gelen orda susmayan takımı destekleyen bütün arkadaşlarıma kardeşlerime teşekkür ederim .yapacagımız çok şeyler var daha yeni bir olusum içindeyiz insanlar hata yapa yapa yapmamayı ögrenir bu somanın futbola nasıl aç oldugunu hep beraber bu sene gorduk bu sehrin 2 lig de yada bank asyada neden bir takımı yok diye herkes konusuyor olacak fakat kenetlenmemiz lazım yoksa geçici oluruz insanları küstürmemek lazım destek olmak lazım.

    BAŞKA BİR YANDANDA
    BİR TANE MÜLKİ AMİR MAÇA GELMEZKEN ASLINDA BU İNSANLAR NEYİN MÜCADELESİNİ VERİYO DİYE HİÇ DÜSÜNDÜNÜZMÜ EYYYYY SOMALILAR herkes sallıyor işine gelmeyen adını başka birsey yazıyo sallıyor somaspor gol yiyince gülüyo sunu bilin bu takım 2 ligede cıkacak bank asyayada bizler bu işi yapan insanlara inanıyoruz onlarda zaten bizleri inandıkları için bu işi bırakmıyorlar .

    Beğen

  42. tolga güldal dedi ki:

    eyvallah ayhan abim

    Beğen

  43. sonuna kadar somasporlu dedi ki:

    Somaspor bu sene belki bölgesel amatör lige çıkmaya hak kazanamadı ama çok büyük ve inşallah gelecek sene dahada büyüyecek bir taraftar topluluğu kazandı maça geldim takımımı destekledim ama videoyu izleyince taraftar topluluğu olarak nerde olduğumuzu gördüm süper ligde dahi i.b.b nin bile bu kadar taraftarı işin şakası biryana,siyah inciler tayfasından biri olarak dilerim inşallah gelecek sene bu birlektilik bozulmaz ve dahada artarak devam eder ve yeni yapılan hastane tarafındaki tribünde şovlarımıza devam eder ve dilerim bütün takımları sahaya çıkmadan korkutan bir takım izleriz…

    Beğen

  44. ALİ dedi ki:

    yok oluncaya,
    dünya yıkılıncaya,
    can çıkıncaya kadar seninleyiz yine,
    farketmez ölüm,
    sonrası bize,
    beraberiz SOMASPOR’UM her şekilde….

    Beğen

  45. Somalı dedi ki:

    İnsanların vebali alınırsa böle olur..

    Beğen

  46. cenk dedi ki:

    somamıza bu değerli yatırımları yapan soma grubu adına ramazan doğru bey ve ekibine sonsuz teşekkürler,seneye nasipse daha güçlü daha profosyenel ve özellikle içlerinde somalı futbolcularımızla kurulu bir ekiple bal ligine çıkma dileğiyle

    Beğen

  47. kel ayhan . bombacı erol dedi ki:

    bombacı erol ve bn ayhan ramazan dogruya soma icin verdigi emege teşekkür ederiz nasip degilmiş inşlah seneye daha iyi günler yaşarız somanın büyük başkanı sizden tek ricamız var en iyi futbolcular ve en iyi teknik yönetim istiyoruz saygılar sunarız

    Beğen

  48. Anonim dedi ki:

    ee arkadaslar yemegin mazlumun hakkını çıkar ayesde ayes de bu maçın asıl sahıbı sarıgol ken katakulliye getirdiler ama adalet yerini buldu

    Beğen

  49. yuvalı dedi ki:

    BİR KIRIKKALELİ OLARAK HELAL OLSUN BU TARAFTARA ,KIRIKKALE SPORUN BİLE BUKADAR ATEŞLİ TARAFTARI KALMADI .İNŞ SENEYE SOMA SPORU BAL LİGİNDE GÖRRÜZ …KIRIKKALE YAHŞİHAN SPOR OYUNCUSU YUVALIII :)) DÜŞTÜMÜZ BAL LİGİNDEN BU SENE GERİ BAL LİGİNE CIKTIK HERŞEY İNANMAKLA HIRSLA OLUYOR ..

    Beğen

  50. sonuna kadar somasporlu dedi ki:

    sarıgöllü sizde ahmetli belediyesporun ahını almışsınız normalde ikili averaja göre onların play -of oynaması gerekiyordu ama siz oynadız bunu ne diyeceksin ?

    Beğen

  51. Salihli tayfa dedi ki:

    soma takım gördü salihli tayfa

    Beğen

  52. salihlili çiviciler dedi ki:

    laylaylaylaylaaaa salihli belediyesporrrrr

    Beğen

  53. salihli büyûktür küfür etmez dedi ki:

    Seneye inşallah somayla birlikte 3.lige çıkarız.2 ilceyede profluk yakısır

    Beğen

  54. Yeni dedi ki:

    Bu salihli bu balda takviyelerle iş yapar

    Beğen

  55. serdar dedi ki:

    helal soma spor cok iyi

    Beğen

  56. meliha çetin dedi ki:

    SOMASPOR

    Beğen

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Google fotoğrafı

Google hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap /  Değiştir )

Connecting to %s

%d blogcu bunu beğendi: